Gå til innhold

The Gathering 2005, info og spørsmål *oppdatert*


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det er ca. 90 billetter igjen til TG og en kompis har tenkt kjøpe en. Men er det slik at de er igjen for de som står i kø fortsatt eller får han den med en gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leiter etter busser fra vikingskipet til skyssstasjonen. Men nettbuss sine sider oppgir at denne holdeplassen finnes ikke.

Noen som kan finne en buss som går 27.3 slik at jeg kan rekke toget kl. 10.00?

er det ikke bare 0,5km-1km mellom vikingskipet og Togstasjonen da? dessuten kan man alltids spleise på maxi taxi

Lenke til kommentar
Leiter etter busser fra vikingskipet til skyssstasjonen. Men nettbuss sine sider oppgir at denne holdeplassen finnes ikke.

Noen som kan finne en buss som går 27.3 slik at jeg kan rekke toget kl. 10.00?

er det ikke bare 0,5km-1km mellom vikingskipet og Togstasjonen da? dessuten kan man alltids spleise på maxi taxi

500 meter har jeg hørt, ja. Jeg tipper det vil gå busser for deltakere fra stasjonen til Vikingskipet, men du kan jo sende en mail til ledelsen for å sjekke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg bestilte 2 biletter til TG, en til meg og en for en kamerat. Men kameraten min skal vist ikke bli med, så han selger bilettet til en annen kamerat av meg. :p Men hvordan vil det går med bilett, PTN card å armbånd da? Kan/må man skifte navn eller noe sånt??

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Husker siden til TG ifjor, da var det en fin og oversiktlig liste med hva man burde ha med osv... er dette noe dere vil sette opp på siden i år å?

Hadde vært veldig fint, dette blir nemlig mitt første opphold på et lan, og en liste med hva man burde ha med hadde vært meget kjekt.

Lenke til kommentar

lager en fort jeg da:

 

1. Pc med skjerm, mus, tastatur, kabler (nettverkskabel, strømkabel + mer) headset, + mikrofon om du bruker det, bilde av mor, og musematte

2. Sovepose, tannbørste, tannkrem, reine under og overklær til 5 dager, dusjsåpe, deodorant og tyggis

3. Penger til mat som du kan KUN HANDLE PÅ ONSDAG OG LØRDAG! pga helligdager (på dagligvare butikker asså)

 

Kommer ikke på noe mer nå i slengen men noen kan sikkert legge til litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...