Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er ca. 90 billetter igjen til TG og en kompis har tenkt kjøpe en. Men er det slik at de er igjen for de som står i kø fortsatt eller får han den med en gang? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Leiter etter busser fra vikingskipet til skyssstasjonen. Men nettbuss sine sider oppgir at denne holdeplassen finnes ikke. Noen som kan finne en buss som går 27.3 slik at jeg kan rekke toget kl. 10.00? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 ehrm, det skrives med to s-er. Ikke tre. og nr to, kan hende den står under togstasjonen eller noe. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Leiter etter busser fra vikingskipet til skyssstasjonen. Men nettbuss sine sider oppgir at denne holdeplassen finnes ikke.Noen som kan finne en buss som går 27.3 slik at jeg kan rekke toget kl. 10.00? er det ikke bare 0,5km-1km mellom vikingskipet og Togstasjonen da? dessuten kan man alltids spleise på maxi taxi Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Leiter etter busser fra vikingskipet til skyssstasjonen. Men nettbuss sine sider oppgir at denne holdeplassen finnes ikke.Noen som kan finne en buss som går 27.3 slik at jeg kan rekke toget kl. 10.00? er det ikke bare 0,5km-1km mellom vikingskipet og Togstasjonen da? dessuten kan man alltids spleise på maxi taxi 500 meter har jeg hørt, ja. Jeg tipper det vil gå busser for deltakere fra stasjonen til Vikingskipet, men du kan jo sende en mail til ledelsen for å sjekke. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg tipper det vil gå busser for deltakere fra stasjonen til Vikingskipet, men du kan jo sende en mail til ledelsen for å sjekke. Ta en titt her. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 ehrm, det skrives med to s-er. Ikke tre. og nr to, kan hende den står under togstasjonen eller noe. Fant stasjonen men ikke skipet. Og det er busser fra skipet til stasjonen jeg lurer på. Altså på hjemmreisen.... Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 flere en meg som skal til sverige først? Jeg drar til fredag...masse cola og godis Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 til sverige ja, men ikke for godis, skal ha energi-drikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jeg bestilte 2 biletter til TG, en til meg og en for en kamerat. Men kameraten min skal vist ikke bli med, så han selger bilettet til en annen kamerat av meg. Men hvordan vil det går med bilett, PTN card å armbånd da? Kan/må man skifte navn eller noe sånt?? Endret 8. mars 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 den som eier biletten må skifte user på biletten, så kan han bruke den... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det er da mye mer en 500meter til skipet.. et par kilometer sist jeg kjørte der... og det var ikke mange dagene siden. ca. 2 km tipper jeg. kart sjekk lengde måleren og se på veien. Husk at stasjonen er ved det blåe symbolet og ikek hvor som helst på stasjonsområdet. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Fant nettop ut at det ikke blir ut2k4 compo.. bittert! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har hørt et rykte om at det ikke slutter før på mandagen er det sant eller er det bare bull? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Det slutter på søndag, er ikke mye tvil om det Endret 9. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 vet ikke om dette har blitt spurt om før, men gidder ikke å lese alt. men, er det lov å bruke powerstrip under cs compon? og hvis man skal delta i cs compon, må man melde seg på før Tg starter, eller er det påmelding innpå der? takk. =) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Husker siden til TG ifjor, da var det en fin og oversiktlig liste med hva man burde ha med osv... er dette noe dere vil sette opp på siden i år å? Hadde vært veldig fint, dette blir nemlig mitt første opphold på et lan, og en liste med hva man burde ha med hadde vært meget kjekt. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 lager en fort jeg da: 1. Pc med skjerm, mus, tastatur, kabler (nettverkskabel, strømkabel + mer) headset, + mikrofon om du bruker det, bilde av mor, og musematte 2. Sovepose, tannbørste, tannkrem, reine under og overklær til 5 dager, dusjsåpe, deodorant og tyggis 3. Penger til mat som du kan KUN HANDLE PÅ ONSDAG OG LØRDAG! pga helligdager (på dagligvare butikker asså) Kommer ikke på noe mer nå i slengen men noen kan sikkert legge til litt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Så faktisk nettopp at de hadde fått opp "packing list" på TG siden nå Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå