Gå til innhold

The Gathering 2005, info og spørsmål *oppdatert*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at de ikke vil ha ekstra komponenter koblet til strøm nettet ved datamaskinene er at de trekker ekstra strøm og da blir det lettere overbelastning.... Tror det er nok med pcene og skjermene og evt. stereoanlegg som trekker strøm, om ikke folk skal ha med kjøleskap og stekeovn i tillegg..... Har vært på noen lan hvor sikringen går fordi det blir for mye... Jævli kjipt hvis strømmen blir kutta fordi da blir hdd fortere korrupt og feil oppstår...

Lenke til kommentar

Går fint å ha med høyttalere og forsterker i tillegg til maskina uten at crew klager:) Men noe utenom det er vel ikke vits å ha med, eller hva folkens? Tenk deg at alle tenker sånn: "Det gjør vel ikke noe at bare jeg har med <ettellerannet>, merker vel ikke det". hvor mange er det på en kurs? Jo veldig mange. Jah, trenger vel ikke si stort mer ;)

Lenke til kommentar

de sier nei til hvitevarer, uansett. de gidder ikke ta en og en sak for å se om akuratt det kjøleskapet kan være der. de sier bare Nei og er ferdig med det. dette har vel vært diskutert opp og ned på TG forumet gang etter gang.

 

så ikke gidd å finn noen "smutthull" for du får ikke lov til å ha det på plassen din.

Lenke til kommentar
er ikke "standaren" for strøm en skal rekne per bruker 500watt? om min pc og skjerm på max bruker 350-400watt bør jeg kunne ta med et 40wattkjøleskap

På papiret får man maks bruke 1A det tilsvarer 230w

230watt! det er jo nesten ingenting.

 

*håpe på at mangen har bærbare pc'er på hw rekka*

Lenke til kommentar
er ikke "standaren" for strøm en skal rekne per bruker 500watt? om min pc og skjerm på max bruker 350-400watt bør jeg kunne ta med et 40wattkjøleskap

På papiret får man maks bruke 1A det tilsvarer 230w

230watt! det er jo nesten ingenting.

 

*håpe på at mangen har bærbare pc'er på hw rekka*

Det er vel få systemer som bruker mer, under boot bruker de nok mer enn 1A men når du kommer inn i OS går det mindre. Derfor er det sånn at det er viktig at alle ikke slår på pcen sin samtidig etter feks et strømbrudd

Lenke til kommentar
Det er vel få systemer som bruker mer, under boot bruker de nok mer enn 1A men når du kommer inn i OS går det mindre. Derfor er det sånn at det er viktig at alle ikke slår på pcen sin samtidig etter feks et strømbrudd

Tror de fleste maskinene på hw.no-rekka er gankse kraftige (bare tenk på at noen av p4 s775 utvikler 110W alene).

 

Tror ikke det er så viktig at pc'ene startes en og en, tror det er mye viktigere at CRT-skjermer startes opp med et par sekunders mellomrom ;)

 

*håper det er mange som sitter med LCD-skjermer som ikke bruker mer enn 30-40W*

Lenke til kommentar
Det er vel få systemer som bruker mer, under boot bruker de nok mer enn 1A men når du kommer inn i OS går det mindre. Derfor er det sånn at det er viktig at alle ikke slår på pcen sin samtidig etter feks et strømbrudd

Tror de fleste maskinene på hw.no-rekka er gankse kraftige (bare tenk på at noen av p4 s775 utvikler 110W alene).

 

Tror ikke det er så viktig at pc'ene startes en og en, tror det er mye viktigere at CRT-skjermer startes opp med et par sekunders mellomrom ;)

 

*håper det er mange som sitter med LCD-skjermer som ikke bruker mer enn 30-40W*

Får krysse fingra for at folk har amd eller mindre strømforbrukende intel cpuer. Og lcd-skjermer,

 

er faktisk litt spent på hvordan det går i år, både cpu og gpu bruker mer strøm enn noen sinne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...