j-- Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg har hørt at det er mye tyveri på tg Jeg har vært der, og det har ikke vært mye tyveri på tg. Det er mye mer stjeling på oslolan.... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Da var 2 stk. 10 meterskabel, ny mus og nytt tastatur, samt DVD'er og CD'er bestilt Lenke til kommentar
Tor15 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Alt her er klart til tg mangler bare en STOR del dvd plater, men de er på vei.. Gleder meg som en liten unge på julaften. Kommer det til å være noen cs:s konk der i år tror dere?? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hvorfor tar alle med seg dvd/cd er på LAN? om man vil kopiere noe er det det man har nettverket til Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hvorfor tar alle med seg dvd/cd er på LAN? om man vil kopiere noe er det det man har nettverket til jeg for min del har tenkt å ta med en hel del TOMME dvd plater for å ta kopier av det jeg vil ta vare på etterhvert som det blir trangt om diskplassen... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det er snakk om brenne-plater ja. Slik at vi sparer litt HD-plass. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kommer det til å være noen cs:s konk der i år tror dere?? Enten det eller 1.6, jeg har ikke lyktes i å få svar fra TG-administrasjonen. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvis det ikke blir 1.6 compo tror jeg det blir opprør... Men hvis det ikke blir CSS compo gjør jeg opprør Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er da mye bedre å kjøpe diskplass enn å kjøpe dvd-er til lagring av ting på. For mange billige dvd'er har kort holdbarhet, og kan være uleslige etter et halvt år. Jo mer stuff som ligger på nettverket, jo bedre blir party'et Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvis det ikke blir 1.6 compo tror jeg det blir opprør... Men hvis det ikke blir CSS compo gjør jeg opprør http://www.gathering.org/espresso/pages/tg...rizes/view.html Det er spilla de har sagt det blir compo i så langt... tror jeg Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hadde vært digg å vinne en av de førstepremiene , men tror konkurransen er hard..... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvis det ikke blir 1.6 compo tror jeg det blir opprør... Men hvis det ikke blir CSS compo gjør jeg opprør Tror det blir/er opprør uansett jeg. Umulig å skille de to, men hvis man vil kan man vel bare sette opp egne CS-servere vel? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) ang. spacesaver har geekstuff en: LINK altså, det høres kanskje lite ut, men det er ikke så liten plass du får. har hatt 17" CRT og chieftech fulltower, enda fikk jeg tatt i bruk hele musematta, og satt opp høytalere, samt satt skjermen litt til siden for at han som satt i mot kunne ha skjermen sin litt lenger bak. jeg hadde ikke spacesaver eller hylle. men jeg har lyst på en spacesaver i år. enten handle en, eller kjøpe en av kennethdammyr om han selger CRT, ikke LCD Endret 2. mars 2005 av Dimensionx Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kanskje vi skulle starte space-saver buisness... Har en følelse at jeg må prestere med min konstruksjon nå. Litt forventnignspress her nå. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Mens dere går i litt mer "egoistiske baner" så skal jeg lage hylle for 12 personer Skal lage den i moduler på 160cmx50 eller 60cm. Altså 6 moduler tilsammen. Materialene er 2"x4" bjelker som er selve rammeverket mens det ligger en 15mm kryssfiner plate på toppen. Burde være solid om jeg lager den på en klok måte Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Den fra geekstuff var bare en liten hylle under skjermen. Men kan vi ikke ta all space-saver prat i Space-Saver tråden fra nå av? Endret 2. mars 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Spørsmål: -Hvis man ikke kommer akuratt ved åpningen så mister man ikke plassen ? Tenkte på dette siden det er mer praktisk for meg å komme en stund etter at det har åpnet. -Hvor mye bagasje kan man ha med seg på tog uten at det koster ekstra? Og blir bagasjen på toget plassert i en bagasjevogn? -Hvor langt er det fra togstasjonen til selve vikingskipet? Det var alt for nå! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det er vel sånn ca. 2kilometer fra Hamar skys stasjon til skipet. Men på skyssstasjonen er det buss, taxi og tog. Så det skulle være nok å ta av. Skal nok ikke se bort ifra at det blir satt av to ekstra busser kun for TG Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Spørsmål: Hva er oppdragene i didde coppoene: Demo 64k Intro Animation/Wild HiQuality Music Tracked Music Pixeled GFX Rendered GFX Fast GFX Fast Music Fast Intro GameDev Har aldri vert på lan før, og vet dermed ingen tilng Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Alle sammen går ut på å lage noe, enten programmere eller lage musikk. Og så er det forskjellige regler og mål i de forskjellige compoene. De fleste er jo ikke med, men bare ser på. Ofte mange kreative og gode bidrag i den samme duren som introvideoen. Man mister ikke plassen elns ved å komme for sent nei. Med mindre fyren ved siden av deg forsyner seg alt for grådig. Men er vel ikke værre om å spørre fint om han kan flytte tingene sine. Kom ca klokka 21 i fjor, uten problemer. Slapp køen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå