Gå til innhold

The Gathering 2005, info og spørsmål *oppdatert*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da mye bedre å kjøpe diskplass enn å kjøpe dvd-er til lagring av ting på. For mange billige dvd'er har kort holdbarhet, og kan være uleslige etter et halvt år. Jo mer stuff som ligger på nettverket, jo bedre blir party'et ;)

Lenke til kommentar

ang. spacesaver har geekstuff en: LINK

 

altså, det høres kanskje lite ut, men det er ikke så liten plass du får. har hatt 17" CRT og chieftech fulltower, enda fikk jeg tatt i bruk hele musematta, og satt opp høytalere, samt satt skjermen litt til siden for at han som satt i mot kunne ha skjermen sin litt lenger bak. jeg hadde ikke spacesaver eller hylle.

 

men jeg har lyst på en spacesaver i år. enten handle en, eller kjøpe en av kennethdammyr om han selger :p

 

CRT, ikke LCD

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

Mens dere går i litt mer "egoistiske baner" så skal jeg lage hylle for 12 personer :ohmy:

 

Skal lage den i moduler på 160cmx50 eller 60cm. Altså 6 moduler tilsammen. Materialene er 2"x4" bjelker som er selve rammeverket mens det ligger en 15mm kryssfiner plate på toppen. Burde være solid om jeg lager den på en klok måte :hmm:

Lenke til kommentar

Spørsmål:

-Hvis man ikke kommer akuratt ved åpningen så mister man ikke plassen ? Tenkte på dette siden det er mer praktisk for meg å komme en stund etter at det har åpnet.

 

-Hvor mye bagasje kan man ha med seg på tog uten at det koster ekstra? Og blir bagasjen på toget plassert i en bagasjevogn?

 

-Hvor langt er det fra togstasjonen til selve vikingskipet?

 

Det var alt for nå! :thumbup:

Lenke til kommentar

Alle sammen går ut på å lage noe, enten programmere eller lage musikk. Og så er det forskjellige regler og mål i de forskjellige compoene. De fleste er jo ikke med, men bare ser på. Ofte mange kreative og gode bidrag i den samme duren som introvideoen.

 

Man mister ikke plassen elns ved å komme for sent nei. Med mindre fyren ved siden av deg forsyner seg alt for grådig. Men er vel ikke værre om å spørre fint om han kan flytte tingene sine. Kom ca klokka 21 i fjor, uten problemer. Slapp køen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...