Bruun Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 clvn: Ja et bilde hadde vært flott! kennethdammyr: Sitter på rad 39 så det er ikke langt unna. Men hva bygger du det med? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Først så lager vi plantegninger. Setter opp en demo i 2" 4" V-vinkel med utgående Skruer som hekter opp hyllene i en lineær linje som igjen gjenspeiler 3" plankene i en 2-sifra antistatisk vinkling på 90-grader. Deretter setter vi opp med stilas og leier inn et par polakker som maler. Tar det ned igjen og går igjennom sprekker og setter det opp igjen. Hvis det da er i vater er vi fornøyd. eller: Hammer og spiker Endret 25. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 Ikke nødvendig å være nesevis Jeg skal se hva jeg få tilher på forhånd, men hvor stor plass burde det være mellom bordet og skjermen? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 men hvor stor plass burde det være mellom bordet og skjermen? Det skjønte jeg ikke Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 men hvor stor plass burde det være mellom bordet og skjermen? Det skjønte jeg ikke Mulig jeg har misforstått 'space-saver'-prinsippet (ja, jeg er litt treg) Jeg kommer til å ha med meg en god del små nødvendigheter som jeg trenger å ha oppe på pulten (alt fra dvd-plater til trådløs pc-lås) så alle tips settes stort pris på Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 Husker forrige tg, et maxitower og 17"lcd gikk bra det. oppå pulten altså Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Her er et lite innlegg over hvordan jeg lagde space-saveren min som jeg tar med på tg i år PS: litt til deg Thompzen Gi gjerne kommetarer Endret 25. februar 2005 av clvn Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 Takker Den var stilig, så no sånt må det vel bli. Men hvordan gikk det å ha musa over tastaturet? Ble du ikke veldig sliten i armen/hånda? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg har et lite spm og tenkte at dette var riktig sted å spørre: Jeg trenger vel en spesiell type netverkskabel? I såfall, hvilken? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Du trenger ingen spesiell kabel. Det er en såkalt "vanlig"- kabel. Med 8-pinner. Men mer viktig: Den må ikke være krysset. Men de er alltid merket at de er krysset hvis de er det, så det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 okay,så da funker den jeg fikk med av Telenor når jeg fikk adsl da? Sikkert dumme spm,men har aldri vært på lan før Takk for svar Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Det gjør den sikkert. Sjekk at den har 8 sånne små jernpinner i kontakten bare. Enten har den 4 eller 8. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Den hadde 8 pinner Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Kenneth, sjekk clvn sin tråd! Er du stolt av meg? Endret 26. februar 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Den hadde 8 pinner Takk for hjelpen. Det bør være en viss lengde på den da.. Ihvertfall 5 m. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Ihvertfall 5 meter? *gulp* Da må vi tenke nytt gitt... Endret 27. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Eller du kan håpe på at du sitter rett forran/bak switchen Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg sitter 8 plasser fra midtgangen hvis jeg husker riktig. Det blir 80cm*8=drøyt 6,4m. Hvis det er svitch der da... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Antar at det er mer enn èn switch pr rad, og at det en er plassert ca i midten. Hvis det hadde vært store avstander hade minimumslengden på kabel vært lengre enn 5 meter. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 28. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg har hørt at det er mye tyveri på tg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå