Gå til innhold

The Gathering 2005, info og spørsmål *oppdatert*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hærverk er det nok veldig lite av. Hvis noen ødelegger skjermen din, er det jo sikkert minst 5 som ser det, så personen blir lett tatt. På oslolan var det en slik regel at alle som skulle ta med datautstyr ut av hallen før tiden, måtte spørre spesielt. Dermed blir store ting vanskelig å stjeøe. Vet ikke om det blir noe lignende på tg da.

Lenke til kommentar

det har ikke vert noen løsning med å ta med pc`r inn og ut av hallen på tg, så muligheten er der, men som jeg har sagt før, så har jeg ikke hørt om noe annet en trådløse enheter, mobiler og lommebøker som har blitt stjelt...

 

pass også på cdène dine, de er det lett å ta med...

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg må bare få legge til at all offisiell informasjon om The Gathering kommer på www.gathering.org. All informasjon dere måtte finne her og på andre steder unntatt www.gathering.org er total uoffisiell og kan dermed inneholde feil. Vi har også vårt eget forum hvor folk som har noe med TG å gjøre svarer på spørsmål eller kommenterer forslag, adressen til forumet finner dere på www.gathering.org

 

Frode

Tech:Server på TG03, TG04 og TG05

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg må bare få legge til at all offisiell informasjon om The Gathering kommer på www.gathering.org. All informasjon dere måtte finne her og på andre steder unntatt www.gathering.org er total uoffisiell og kan dermed inneholde feil. Vi har også vårt eget forum hvor folk som har noe med TG å gjøre svarer på spørsmål eller kommenterer forslag, adressen til forumet finner dere på www.gathering.org

 

Frode

Tech:Server på TG03, TG04 og TG05

Denne tråden er bare laget for at folk som har forholdsvis opplagte spørsmål skal få et svar. Denne tråden har da ingen påstått er offisiell, bare så det er sagt. Dette er en tråd for å hjelpe folk som ikke har vært på party'et før, og som trenger tips og lignenede..

 

Om det er tekniske spørsmål som folk vil stille så er forums.gathering.org det rette stedet, men om folk bare vil prate/har enkle spørsmål å stille er det da ikke noe problem å ta det opp her ;)

 

edit: fiksa litt på noen skrivefeil.

Endret av clvn
Lenke til kommentar

vil bare nevne at jeg fikk en togbilett fra stavanger til hamar (nattog med seng og dusj) for 199. tilbake ble mer vrient, derfor skal jeg opp til gjøvik en natt før jeg tar ruten gjøvik til stavanger for 199 :) (det kan hende sistnevnte blir byttet med en bussbilet til 400.)

 

EDIT: sorry for dobbelpostinga :blush: kom ikke på at jeg nettopp hadde lagt et innlegg her :blush:

Endret av MagE
Lenke til kommentar
har noen erfaringer/tips med hyller og slikt?

 

har ikke spurt kameraten min som skal sitte ved siden av meg, men tipper har går med på det :) noen "magisk grense" på høyden eller lignende?

er ikke noe bestemt grense nei, men så lenge det virker tryggt, så pleier ikke crew å si noe...

 

men ikke reis ett bygg på 10 meter over plassen din...

Lenke til kommentar

Driver å funderer litt på hvordan jeg skal gjøre det med plass og sånn i år. Har hatt hylle de 2 siste gangene jeg har vært der med stor suksess så det kommer opp i år og. Noe forbedret da selvfølgelig ;).

 

Kan vel låne med meg flatskjerm fra jobben om det skulle knipe, har 19" CRT hjemme som kan ta litt plass.

 

Noe skikkelig med 2"x4" bjelker og kraftig kryssfinèr burde duge :)

 

Btw: kan i år også sette maskinene på gulvet, en skikkelig "space saver".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...