Gå til innhold

The Gathering 2005, info og spørsmål *oppdatert*


Anbefalte innlegg

det er eieren av biletten(han som kjøpte det) som får båndene i posten, du kommer ikke inn uten dette båndet

Vel, man skal få det heter det, jeg har fått en hentemelding av posten ang et brev med bracelets for dem jeg har kjøpt for..problemet er at posten har surret vekk brevet, så vet ikke hva som skjer med dem..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, man skal få det heter det, jeg har fått en hentemelding av posten ang et brev med bracelets for dem jeg har kjøpt for..problemet er at posten har surret vekk brevet, så vet ikke hva som skjer med dem..

det er rekommendert post, så partyticket vet om du har motatt dem eller ikke, kontakt partyticket, det skal ikke være så vanskelig å få nye, evt komme inn på PTN kortet eller med biletten du kan skrive ut

Lenke til kommentar
- NO SALE OF CAFFEINE DRINKS -

Sale or marketing of caffeine drinks otherwise not legal to sell in Norway are not permitted, even personal sales. Confiscated goods will be destroyed. This also applies to caffeine tablets, drinks like RED BULL and other foreign energy drinks, where caffeine is higher than the legal limit. What you bring for your personal use is your own business.

 

dette betyr altså at du selv kan ha med red bull og drikke det, bare du ikke selger det?

har nettopp kjøpt 2x 6-pak red bull.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...