Ueland Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 det er eieren av biletten(han som kjøpte det) som får båndene i posten, du kommer ikke inn uten dette båndet Vel, man skal få det heter det, jeg har fått en hentemelding av posten ang et brev med bracelets for dem jeg har kjøpt for..problemet er at posten har surret vekk brevet, så vet ikke hva som skjer med dem.. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 jeg har enda ikke fått mine 2 armbånd! hvor mye kostet 2 billetter med armbånd, kanskje jeg glemte på krysse av Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Vel, man skal få det heter det, jeg har fått en hentemelding av posten ang et brev med bracelets for dem jeg har kjøpt for..problemet er at posten har surret vekk brevet, så vet ikke hva som skjer med dem.. det er rekommendert post, så partyticket vet om du har motatt dem eller ikke, kontakt partyticket, det skal ikke være så vanskelig å få nye, evt komme inn på PTN kortet eller med biletten du kan skrive ut Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 jeg har enda ikke fått mine 2 armbånd! hvor mye kostet 2 billetter med armbånd, kanskje jeg glemte på krysse av gå til http://partyticket.net/tg/account/index trykk på den biletten som er din og sjekk om det står State: Shipped, bring bracelet! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 jeg har enda ikke fått mine 2 armbånd! hvor mye kostet 2 billetter med armbånd, kanskje jeg glemte på krysse av gå til http://partyticket.net/tg/account/index trykk på den biletten som er din og sjekk om det står State: Shipped, bring bracelet! det sto vist ikke deT. da er det synd på de som skal ha de billettene Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 det sto vist ikke deT. da er det synd på de som skal ha de billettene hvis det IKKE står State: Shipped, bring bracelet! så har ikke båndene blitt sendt, og vanlig ptn-kort eller lignende holder Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 De som skal ha HYLLE. ikke spacesaver You cannot use screws/nails or similar to attach things to the table. We use the same tables each year and vandalism to these bring on an extra cost for the party. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 - NO SALE OF CAFFEINE DRINKS -Sale or marketing of caffeine drinks otherwise not legal to sell in Norway are not permitted, even personal sales. Confiscated goods will be destroyed. This also applies to caffeine tablets, drinks like RED BULL and other foreign energy drinks, where caffeine is higher than the legal limit. What you bring for your personal use is your own business. dette betyr altså at du selv kan ha med red bull og drikke det, bare du ikke selger det? har nettopp kjøpt 2x 6-pak red bull. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 snakket med en i security-crew om det i dag, koffein-piller, red-bull og lignende er lov, men KUN til eget bruk, IKKE salg så bare ta med red-bull du... Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) forget it, old post :/ Endret 21. november 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå