Gå til innhold

The Gathering 2005, info og spørsmål *oppdatert*


Anbefalte innlegg

litt info om http://jannis.no-ip.info/TGExplain.jpg

 

det var i 2001, da var plassene dobbelt så store som de er nå, altså 120 dyp og 80 bred, nå er de 60 dyp og 80 bred, nå er det nesten ikke noe plass igjen etter at crt-skjermen har fått plass på pulten

 

de måtte senke størrelsen på plasse for å få plass til fler folk, grunnen til at de senket det så mye er at platene er 120cm dype, nå bruker de 1 plate istedet for 2 plater

 

MicrolaXx: bilettsalg tas på bruktmarkedet, og så er forresten alle biletter låst, så du får ikke skiftet bruker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan printe ut en billett, det er ikke noe problem, husk å ta med legitimasjon da...

 

eller du kan bruke ptn-kortet, du kan også bruke visa som ptn-kort, men du trenger ikke bruke det.

 

du kan gå fritt ut og inn av hallen ja, etter at de har festet armbåndet på armen din, det er alltid dører åpne, med vakter

Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre når jeg har mistet PTN kortet mitt, og årets billett ligger på den, og jeg får ikke skrevet ut billetten, det eneste jeg har er legg og backup keyen som står på partyticket.net

 

Det står også: Shipped, BRING BRACELET!

1. Det er ikke jeg som har kjøpt billetten fra partyticket, det var en annen som jeg kjøpte den av.

2. Jeg har faen meg ikke fått noe Bracelet i posten

 

 

Vil nødig slippe å stå i den extra lange køen ... hva gjør jeg?

Endret av BoRsE
Lenke til kommentar

da fjerner du ptn-kortet fra kontoen din, dette gjør du her: http://partyticket.net/account/cards

 

du trykker på id`n til kortet og velger at du har mistet kortet, så skal du kunne få printet ut bilettene

 

ta med både utskriften av biletten og bånden, som du sikkert har fått, husk id også da

 

det er eieren av biletten(han som kjøpte det) som får båndene i posten, du kommer ikke inn uten dette båndet

Endret av aklla
Lenke til kommentar

da må du fjerne en av delene, så du får plass ;)

 

du har ikke lov til å bruke mer enn plassen din, men er skjermen din mer enn 80x60?

 

musa har du på bordet, tastaturet i fanget, det går nok...

du kan jo spørre pent om du kan få litt plass av nabo`n din også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...