aklla Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 litt info om http://jannis.no-ip.info/TGExplain.jpg det var i 2001, da var plassene dobbelt så store som de er nå, altså 120 dyp og 80 bred, nå er de 60 dyp og 80 bred, nå er det nesten ikke noe plass igjen etter at crt-skjermen har fått plass på pulten de måtte senke størrelsen på plasse for å få plass til fler folk, grunnen til at de senket det så mye er at platene er 120cm dype, nå bruker de 1 plate istedet for 2 plater MicrolaXx: bilettsalg tas på bruktmarkedet, og så er forresten alle biletter låst, så du får ikke skiftet bruker Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Er det nok å bare skrive ut billetten? Ser at mange snakker om PTN kort, må jeg ha det? Får jeg arbånd slik at jeg kan gå fritt ut og inn av hallen når jeg kommer dit? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 du kan printe ut en billett, det er ikke noe problem, husk å ta med legitimasjon da... eller du kan bruke ptn-kortet, du kan også bruke visa som ptn-kort, men du trenger ikke bruke det. du kan gå fritt ut og inn av hallen ja, etter at de har festet armbåndet på armen din, det er alltid dører åpne, med vakter Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Skriv ut billetten, det holder. Du må stå i kø på TG for å få armbånd hvis du ikke har fått det i posten. PTN-kort er ikke nødvendig, men praktisk. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ok, takk for hjelpen. Da skriver jeg bare ut billetten. Kommer litt senere på dagen så kø er ikke noe problem Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Hva skal jeg gjøre når jeg har mistet PTN kortet mitt, og årets billett ligger på den, og jeg får ikke skrevet ut billetten, det eneste jeg har er legg og backup keyen som står på partyticket.net Det står også: Shipped, BRING BRACELET! 1. Det er ikke jeg som har kjøpt billetten fra partyticket, det var en annen som jeg kjøpte den av. 2. Jeg har faen meg ikke fått noe Bracelet i posten Vil nødig slippe å stå i den extra lange køen ... hva gjør jeg? Endret 21. mars 2005 av BoRsE Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) da fjerner du ptn-kortet fra kontoen din, dette gjør du her: http://partyticket.net/account/cards du trykker på id`n til kortet og velger at du har mistet kortet, så skal du kunne få printet ut bilettene ta med både utskriften av biletten og bånden, som du sikkert har fått, husk id også da det er eieren av biletten(han som kjøpte det) som får båndene i posten, du kommer ikke inn uten dette båndet Endret 21. mars 2005 av aklla Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 LoL ok nå fant jeg PTN kortet mitt Hva trenger jeg da? Bare det båndet? Jeg kjenner ikke han jeg kjøpte de av en gang... kommer jeg virkelig ikke inn med PTN kort og ID? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 ikke når armbåndet er sendt ut nei... er mulig du kan få kranglet deg inn, men jeg tviler, sikkerheten der er høy du har ikke mail eller nummer til han du kjøpte av? kontakt han du... Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 du har ikke mail eller nummer til han du kjøpte av?kontakt han du... Vet ikke jeg .. vet bare at han heter Kristoffer Dalgrav.... thats it Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Vel, du er nødt til å få kontakta han og få han til å gi deg armbåndet før du kjem inn. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva skjer hvis man ikke har plass til skjerm og tastatur på bordet sitt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 da må du fjerne en av delene, så du får plass du har ikke lov til å bruke mer enn plassen din, men er skjermen din mer enn 80x60? musa har du på bordet, tastaturet i fanget, det går nok... du kan jo spørre pent om du kan få litt plass av nabo`n din også... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Skjermen og tastaturet er 65-70 cm dypt. Men vi får se åssen det går, jeg har jo trådløst tastatur, så det er ikke noe problem å ha det i fanget:) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kva stoler er det som er der? Er det hagestoler, slike plaststoler med stålbein, or what..? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Vet ikke, men jeg skal ha med meg min egen stol... (Det er vel ingen regel mot det?) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Vet ikke, men jeg skal ha med meg min egen stol... (Det er vel ingen regel mot det?) Det går bra så lenge den ikke tar plassen til andre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kva stoler er det som er der? Er det hagestoler, slike plaststoler med stålbein, or what..? Det er hagestoler. Derfor annbefaler jeg at man tar med egen "go-stol" Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kva stoler er det som er der? Er det hagestoler, slike plaststoler med stålbein, or what..? Det er hagestoler. Derfor annbefaler jeg at man tar med egen "go-stol" Jeg vet om en som skal ta med en sånn en ja :D Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ach... Blir for stort å dra med seg detta dråget her. (Har ein gigantisk kontorstol, ryggen rekker meg nesten over hovudet og eg er 188 høg. ) Får vel heller dra med meg et par puter å sitte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå