Shar9 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Til alle di som har Mobyson eller har planer om å bytte til Mobyson! Mobyson har senket prisene nok en gang!! 0.70øre å ringe og 0.40øre sms! Har nettopp bytta til Mobyson så dette er bare helt konge! Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Til alle di som har Mobyson eller har planer om å bytte til Mobyson!Mobyson har senket prisene nok en gang!! 0.70øre å ringe og 0.40øre sms! Har nettopp bytta til Mobyson så dette er bare helt konge! Tror dere Talkmore kommer til å følge opp? Lenke til kommentar
karlakse Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 0,79 er den nye ringeprisen. ikke o,70. likt noextras.net Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 0,79 er den nye ringeprisen. ikke o,70. likt noextras.net Sorry...skrivefeil hehe Lenke til kommentar
caesar* Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Tror dere Talkmore kommer til å følge opp? Kanskje, men Talkmore tilbyr mange ekstratjenester og ønsker å kapre kunder med de, men det er jo ikke gratis å tilby disse tjenestene og da kan de jo ikke sette prisene for lavt... Men bra at Mobyson nå svarer på NoExtras.net og kanskje får vi prisene enda lengre ned? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Men bra at Mobyson nå svarer på NoExtras.net og kanskje får vi prisene enda lengre ned? de har samme eiere, tror det er bare for å samkjøre og kordinere selskapene Lenke til kommentar
caesar* Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Men bra at Mobyson nå svarer på NoExtras.net og kanskje får vi prisene enda lengre ned? de har samme eiere, tror det er bare for å samkjøre og kordinere selskapene Vet det, men hvorfor ble da NoExtras startet når Agder Energi allerede var inne i Mobyson? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 er jo smart trekk det! "If you can`t beat them, join them (own them)" Du tjener mye på å ha to selskaper som er best på pris så lenge du ikke har bedre konkurrenter Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har aldri brukt mer penger på mobil som jeg gjør nå (med mobyson). Men på den annen side, sender jeg flere ganger så mange meldinger, jeg ringer MYE mer... :/ Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Dette var gode nyheter. Er ikke store priskutt, men alt er velkomment. Selv er jeg utrolig fornøyd med mobyson. Så dårlig ut i starten, men nå har de skjerpet seg. Lave priser og veldig bra kundeservice. (Svarte meg på mail på 5 minutter klokken ti i en helg, synes ihvertfall jeg er bra) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 spent på om det kommer et svar snart fra talkmore, begynner å bli fristet til å bytte, synd billigste portering er 248,- Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Stemmer...veldig bra kundeservice av Mobyson..! Jeg pleier å få svar innen 5-10min! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Da venter vi kun på reaksjonen fra TalkMore. Håper de svarer... Lenke til kommentar
Coolchili Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Talkmore må operere med helt andre kalkyler - i og med at de gir en kreditt, vil de også måtte ta tap på kunder som ikke gjør opp for seg. Eller helt topp å få ca 10% mer ut av pengene hos Mobyson etter prisreduksjonen. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Talkmore har akkurat senket oppstartsprisen pr. samtale til 59 øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå