elvis! Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 En kamerat av meg er i hong kong nå. Han vurderer å kjøpe N7610 m/ bluetooth hf, extra batteri, 128 mb kort for 2400 kr... Vil denne fungere fint i Norge, og er det mulig å legge inn norsk ordbok?? Takker for alle svar.. -E- Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Den skal fugere i Norge ja. Kjøpte min 7610 i england i ifjor sommer og da jeg kjøpte den stod det tilfeldigvis en engelskmann som hadde kjøpt seg en 7610 i Hong Kong som sa han fint kunne bruke sin i England. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Støtter den samme GSM-nett som her i Norge så vil den fungere fint-fint. Norsk ordbok/T9 og hele OS'et på norsk skal være mulig å skaffe ved en visitt innom et authorisert Nokia verksted her i Norge, men vær beredt på at det kan koste pittelitt (under 500 kr?), men noen ganger er det faktisk gratis... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Auto msg: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Endret 22. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå