nabben Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 har en amd athlon 2600+ prossessor, også lurer jeg på hvilken vei vifta bør blåse? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 blir vel luft mot kjole ribba kald Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Det må, etter min logikk,, blåse mot kjøleribben. Helt rett det du sier Rockmannn. Lenke til kommentar
nabben Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 da er jeg litt interisert i din logikk som sier at den MÅ blåse den veien. temperaturen sank nemlig bare fem grader når jeg snudde den til å blåse MOT kjøleribba. så det var ikke no problem å la den blåse motstatt. Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Du må være forsiktig med cpu vifta. Hvis den er koblet feil sånn at cpuen blir for varm kan den bli ødelagt Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg testet faktisk dette en gang i tiden og fant ut det mest effektive er å la den blåse. temperaturen på CPUen gikk opp en god del grader. Epz. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 fattern hadde sotte vifta på cpu kjøleren sin feil vei, han hadde 58 grader på en 2000+ med en 3200+ kjøler :!: Jeg måtte fixe det selv om han kjørt maskinen med den sånn i flere månder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå