ve_gard Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Heisann har nå gått til innkjøp av denne ruteren: 3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway 802.11g 54 Mbps, WPA, WDS, Nitro Jeg fikk satt opp det trådløse nettet. Det fungerte fint.. helt til at jeg her endag fant på å slå av DHCP serveren i ruteren.. ettersom NAT Ruteren ifra NGT sender ut 10.0.0.x Ip'er som jeg ønsker å ha istedet for de 192.168.1.x Ip'ene. Jeg koblet slik før jeg slo av DHCP server i 3Com ruteren: NGT Ruter --> Cable/DSL porten på 3Com.. på LAN siden gikk det TP'er ut til 2 andre maskiner. Nå har jeg måttet flytte kabelen ifra NGT Ruteren over til LAN siden på 3Com ruteren for at jeg idet hele tatt skal få nett. Klarer ikke å logge meg innpå 3Com ruteren nå lenger. (Klarte det før jeg slo av DHCP server) Så nå lurer jeg på hvordan jeg får resett'a 3Com ruteren. Finner ingen knapp eller noe på den så. Og det står ikke noe i pappirene om det. (Husker at jeg fant en knapp inne på web-grensesnittet der jeg kunne resette til standard) Takker for all mulig hjelp! MVH Vegard Endret 23. februar 2005 av ve_gard Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Da får jeg nesten svare meg selv og til alle dere som lurer på det samma. Jeg var nede på Datakjeden i Trondheim idag og de ba meg koble en link imellom LAN siden og WAN (DLS/Cable) Siden på ruteren, for så deretter slå på strømmen helt til lampene begynner og blinke. Da skal ruteren være resatt.. MVH Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå