Samurai99 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Jeg gikk inn på Shields UP! for å ta entest og sjekke hvilke porter i brannmuren min som stod oppe. Jeg trykket på File Sharing, da jeg har planer om å åpne noen porter for å kunne bruke DC++. Da fikk jeg dette svaret: *edit --> fjernet bilde* Jeg må helt ærlig si at jeg ikke skjønner stort av det som står her Er det noen eksperter her som kan hjelpe meg? Endret 22. februar 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg fikk akkurat samme resultat. For meg ser det ut som et tegn på at maskina er sikker. Jeg har brannmur i router+Sygate Firewall i maskina, NOD32, fullt oppdatert XP SP1. Så det er nok et godt tegn med tanke på sikkerhet. Når det gjelder DC++ fungerer det så det griner hos meg, så det er ingenting som sperrer for det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg får akkurat samme resultat, så det er nok ikke noe å uroe seg over. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Men hvordan vet jeg hvilke porter i routeren jeg skal åpne da? Hvis ikke denne gir meg svar liksom Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Skal du teste hvilke porter som er åpne, så gå på "All Service Ports" på Shields UP. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Gjorde det nå, og fikk dette til svar: GRC Port Authority Report created on UTC: 2005-02-22 at 11:56:34 Results from scan of ports: 0-1055 0 Ports Open 0 Ports Closed 1056 Ports Stealth --------------------- 1056 Ports Tested ALL PORTS tested were found to be: STEALTH. TruStealth: FAILED - ALL tested ports were STEALTH, - NO unsolicited packets were received, - A PING REPLY (ICMP Echo) WAS RECEIVED. Alle portene mine er tydeligvis stealth, ikke at det ordet sier meg så mye i port-sammenheng Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Da er alt som det skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå