swanky Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Er det noen som har erfaring med disse CDR-merkene? Jeg har sett de på ITButikken til en rimelig penge, men er litt usikker på om det er kurrant vare. Har en LG 8120B, og har brukt Verbatim/MMore (som jeg forsåvidt er fornøyd med), men de blir *litt* for dyre i lengden. For meg er det et poeng at de platene jeg spiller inn skal fungere i CD-spillere (Audio) og at det er godt nok til å kunne bruke som arkiveringsformat. Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Hei! Jeg bruker kun TDK sine CD'er. Har ikke prøvd noen andre, men har hatt en del problemer med Acer. Og ITButikken.dk er helt OK å kjøpe CD'er fra, bestilte 100 CD'er uten problem, og ingen av de ble feilbrent (er en storbrenner )No kjører jeg på TDK d-view 700mb, som er veldig tynne, og helt perfekte og MMore Black til programmer. (er litt dyre mer er RÅ stilige!) MMore har også mange enormt gode CD'er. TDK Rules! Lenke til kommentar
swanky Skrevet 18. november 2001 Forfatter Del Skrevet 18. november 2001 Takk for svar. Ja, jeg hadde en god følelse for TDK. Acer hadde jeg ikke hørt om før jeg så de her (og det er vel kanskje en grunn til det??) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå