fxwz Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Trenger drivere til:Trust 100MB PCI Ethernet Card Finner ikke noe! OS: XP Pro Gir sanrt opp Noen som kan bidra litt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Oioioi! du må ha lett godt! Det tok meg nøyaktig 10, nei 7 sekunder å finne det frem. Du må vite nummeret på produktet. Hvis du ikke vet det, så ta en titt her. Når du vet nummeret kan du laste ned de riktige driverne her. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Vi sitter på lan,og en pc med win xp pro finn er ikke driverne til dette kortet!!!!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Vi sitter på lan,og en pc med win xp pro finn er ikke driverne til dette kortet!!!!! Hæ? Edit: Aha, nå skjønte jeg det. Du må nok lese posten min... Endret 22. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Windows XP no driver needed. Is supported by default by this version of Windows Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Flyttes til nettverk Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Men nå har det seg slik at det ikke går alikevel selv om det er XP på maskinen! Maskinen finner ikke noe drivere til kortet! Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Men nå har det seg slik at det ikke går alikevel selv om det er XP på maskinen! Maskinen finner ikke noe drivere til kortet! Hei, prøv en oppstart uten kortet inne , søker da opp på nytt, fjern ev i enhetsbehandlingen først, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå