stoffix Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 ja, da har jeg endelig fått kommet igan (igjen) med pulse, og jeg lurer på om det ikke er mulighet for å lage en artikkel på HW.no for å verve litt flere folk? her er dagens verve tråd og den er ikke alltid like lett å finne... hvis det blir lagt ut en artikkel, så kan vi jo kanskje også slå både sverige og danmark.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Det var vel snakk om en oppfølging på foldingartikkelen som ble skrevet for en stund siden. Hadde kanskje gått an å nevne pulse- og BMT (mouse tracker)-lagene da. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Er ganske enig i dette forslaget.... Lenke til kommentar
Howard Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei, dere er hjertelig velkomne til å skrive en artikkel om temaet og sende inn til oss. Vi tar da en vurdering på om stoffet er publiseringsverdig. For et eksempel på hvordan en slik artikkel kan utformes, se her: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8637 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 ok, skal sette meg ned å prøve å skrive.. men det kan ta sin tid da jeg er en generelt treg (veldig treg) person.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Insider burde ha skrevet det da, siden han startet det... :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå