Gå til innhold

vg's anmelding av S&M(metallica)

e321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er rent bullshit..S&M etter min mening er noe av det beste Metallica har gitt ut og i det hele tatt en av de beste platene...

Kan virkelig ikke skjønne at du kan si noe sånt?! :roll::ermm:

Alle, foruten om No Leaf Clover og - Human er jo utgitt før.. ..det blir jo som å si at en "best of" CD er det beste ei gruppe har gitt ut! Forskjellen er jo symfoni -orkesteret i bakgrunnen.. Er det DE som er flinke da? Skal ikke se bort ifra at det er teknisk mulig å si slikt, men synes selv det virker litt teit.. :nei:

Men, allikevel.. S&M er ei knall skive, men det er jo fordi det mange bra Metallica -sanger på den.. :innocent:

Lenke til kommentar

må bare si at den plata er noe av det beste mine ører liker å lytte til.. som ei berte på radioen sa så både "koser og klorer låtene med deg i en god blanding"..

konklusjonen må vel bli at JEG syns den er bra sammen med mange andre og mange andre liker den ikke, men det er greit for meg..

Lenke til kommentar
Dette er rent bullshit..S&M etter min mening er noe av det beste Metallica har gitt ut og i det hele tatt en av de beste platene...

Din mening, ja. Anmelderen har en annen en.

Hvis du leser gjennom det jeg skrev så står det ''etter min mening''...Det er bare å lese nøye å huske det man har lest :p Og annmeldere burde være så objektive som mulig... Så det er dumt hvis det er akkuratt HANS mening han driver å skriver om...

Endret av Sitronade
Lenke til kommentar
Hvis du leser gjennom det jeg skrev så står det ''etter min mening''...Det er bare å lese nøye å huske det man har lest :p Og annmeldere burde være så objektive som mulig... Så det er dumt hvis det er akkuratt HANS mening han driver å skriver om...

Det er omtrent umulig å anmelde film, musikk eller bilde objektivt, siden det kommer an på ens egen smak. Og smak er subjektivt.

Lenke til kommentar
Hvis du leser gjennom det jeg skrev så står det ''etter min mening''...Det er bare å lese nøye å huske det man har lest  :p Og annmeldere burde være så objektive som mulig... Så det er dumt hvis det er akkuratt HANS mening han driver å skriver om...

Det er omtrent umulig å anmelde film, musikk eller bilde objektivt, siden det kommer an på ens egen smak. Og smak er subjektivt.

Det er sant. Men å se det fra flere synsvinkler skader ikke...Veldig få jeg vet om og få på denne topcen også som hadde gitt den er toer...det jeg ser hverfall..

Lenke til kommentar
Jeg synes CDen er bra. Men jeg ser ikke helt poenget i å diskutere en 5.5 år gammel artikkel...

Platons og Shakespears tekster diskuteres også den dag i dag, og disse er mye eldre enn 5 1/2 år.. Plata, kritikken, meningene er de samme nå som da, så; hvorfor ikke!?

Lenke til kommentar

Mulig det ikke er lagt så mye tanke bak orkestreringen på S&M, men på enkelte låter funker det. Sjekk Master of Puppets, No Leaf Clover, Nothing Else Matters og Until it Sleeps. Spesielt sistnevnte. Plata fortjener overhodet ikke terning 1 eller 2, den må være satt av folk som får brekninger av orkester generelt. (forsåvidt greit det, musikksmak er individuelt...)

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke anmeldere (vel, noen av de) fordi de fleste ikke er nøytrale, det er viktig at man er nøytral når det gjelder og anmelde...Han/hun bør like det meste av musikk/filmer/spill for og ikke dømme uproffesjonelt!

Selvfølgelig kommer anmelderen til og gi f.eks. et rock-album 1 eller 2 hvis han/hun ikke liker sjangeren!! Og heller gi et rap-album (hvis han/hun liker det) en 5 eller 6...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...