Arve28 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Siden den chieftec psu har innsug bak står den på en liten "plattform" Se innerste rød ring. Men når jeg har på Mist 500W en 120mm vifte under. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Modder chieftechen så du kan montere PSU opp ned? gjør vel ingenting at den lille platformen er der, kommer luft inn for det Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Er det noe fordel å montere psu så vifte er opp? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvorfor ikke bare fjerne holderen??? Skruene holder strømforsyneren like bra oppe Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Misten er ganske tung. Trodde det var mest med noe den kunne hvile på? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Snu Misten andre veien? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det er mange fordeler med å snu den opp, for det første slipper du å få luft som er oppvarmet av cpu gjennom psu, og du slipper turbulens el Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 misten er ikke så tung min gammle F/S 400w psu er en god del tyngre faktisk 0.5kg tyngre chiftechen er laget av 1mm stål og bærer misten uten noen problem MIST`en skal IKKE snus opp ned Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 misten er ikke så tung min gammle F/S 400w psu er en god del tyngre faktisk 0.5kg tyngre chiftechen er laget av 1mm stål og bærer misten uten noen problem MIST`en skal IKKE snus opp ned Hm blir den ødelagt da? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Vist han skulle monter den opp ned så må kabinettet være laget for dette. Lian Li har et kabinett som er konstruert for dette Har ikke kabinettet et et slikt "kaldluftinntak" så blir det ikke bedre, tvert om fordi MIST psuen er laget for å benytte seg av skorsteins effekten som oppstår i et kabinett(varm luft stiger) for å ventilere både kabinettet og seg selv i samme slengen, opphører denne effeken så samler all varmen seg i toppen av kabinettet og psuen må jobbe veldig hardt for å hente ned luften, i stede for å få den via skorsteinseffekten. Off Topic: hehe post nr 600 yea! bare 66 to go... Endret 21. februar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 jeg fjernet støtten til PSUen, og Misten henger enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå