Kanetheheatsink Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 hei. Hvordan fungerer egentlig henteservice? har ett års hentservice på min, og datan har akkurat stoppa å fungere... Btw, hvis du vil vite problem med dataen (om det har noe å si med henteservicen) så er problemet her. mvh. Lasse Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 har dell jeg å.. den stoppa for noen dager siden.. da ringte jeg til dell, og de fant ut hva som var gæli (hovedkortet)..også sa de at det skulle komme et firma å hente pcen og ta den med og reparere den(de kommer forhåpentligvis i morgen), og komme og levere den tilbake.. alt er gratis så klart.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Sinnsykt bra Er det ikke sånn "Få tilbake innen 24 timer, eller ny data" greie? Lenke til kommentar
pakke Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Neppe.. Du må nok smøre deg med litt mer tålmodighet enn som så. Tar gjerne 1 uke og oppover såvidt meg bekjent. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 dell sa at de skulle komme innen 2-3 dager..så det blir vel rundt en uke eller noe da..også henter og leverer dem ikke i helgene da, så det blir kanskje enda lengre å vente.. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Henteservicen er bra. Har selv en bærbar Dell maskin. Den ene dagen røk strømforsyningen, ringte Dell, dagen etter kom ny strømforsyning med fly og kjørt rett til døra. En måned senere røk batteriet, dagen etter kom nytt batteri med fly og rett på døra nok en gang. Super service! Du får hva du betaler for. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Henteservicen er bra. Har selv en bærbar Dell maskin. Den ene dagen røk strømforsyningen, ringte Dell, dagen etter kom ny strømforsyning med fly og kjørt rett til døra. En måned senere røk batteriet, dagen etter kom nytt batteri med fly og rett på døra nok en gang. Super service! Du får hva du betaler for. det er ikke henteservice, men on-site Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Er det ikke sånn "Få tilbake innen 24 timer, eller ny data" greie? Dersom du har betalt de nødvendige tusenlappene for en sånn service, eller kjøper minst et par tusen maskiner i året, så får du kanskje noe slikt. Lenke til kommentar
-SVG-Pacman Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Broderen min kjøpte pc via dell. Skjermkortet gikk dessverre varmt hele tiden, og låste maskinen. Han ringt til dell i 18.00 på kvelden, og på formiddagen dagen etter stod det en servicemann på døren med nytt skjermkort. Det er det du får dersom du har "På stedet service". Lenke til kommentar
pakke Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Henteservicen er bra. Har selv en bærbar Dell maskin. Den ene dagen røk strømforsyningen, ringte Dell, dagen etter kom ny strømforsyning med fly og kjørt rett til døra. En måned senere røk batteriet, dagen etter kom nytt batteri med fly og rett på døra nok en gang. Super service! Du får hva du betaler for. det er ikke henteservice, men on-site Dette er deler man ikke trenger å sende ut en tekniker for å skifte, så det er verken henteservice eller on-site service, bare deler som kommer med bud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå