Gå til innhold

Ca. hvor mye kan denne pc'en gå for?

Anbefalte innlegg

Er ute etter å kjøpe ny pc og selge det gamle, ville høre hvor mye det jeg har nå kan evt bli solgt for. hva det er verdt! Sånn ca. ihvertfall. Ingenting av det er eldre enn ett år!

Asus A7n8X Deluxe

Amd Athlon Xp 2500+ Barton

Sapphire Radoen 9600 128MB

512MB (2x256) 400Mhz GeiL Golden Dragon

Volcano 11+ Xaser Edition

Cooler Master Cooldrive 3

Western Digital Caviar 80G

Asus 52x/24x/52x CD-brenner

Sony 16x/40x DVD-spiller

3R System Neon Light (kabinett)

350W PSU

17" Dell CRT Skjerm

+seff logitech trådløs optisk mus og tastatur

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En som vet hva han kjøper vil nok ikke gi mer enn 4k for det. Du kan derimot få 5-6k hvis du finner tak i en godtroende og uvitende sjel. Er du en god selger og gir noen garantier kan du få enda mer.

Jeg fikk 4k for et oppsett som er betydelig dårligere enn ditt rett før jul. Jeg gav personen full garanti og gratis service i 6 måneder.

Lenke til kommentar

Bare slenger meg på her jeg. Tenker å selge det gamle utstyret mitt og kjøpe nytt, eller kanskje bare bruke det som en ekstra server i kjelleren. Uansett, hva tror dere jeg kan ta for dette:

20" Apple Cinema Display

Athlon 64 fx-51

2xCorsair TWINX 1024 ecc/reg

Powercolor Radeon 9800 XT

2*WD Raptor+2x250gb WD+ 2x160gb Seagate Barracuda V

3x LaCie 500 Gb eksterne disker

Plextor 8x dvd-brenner * Audigy 2 zs * LianLi PC6099B

Logitech diNovo Media Desktop, Creative iTrigue

EDIT: Asus K8N HK har også det andre liggende i skapet om kjøper heller vil ha det .

Endret av eckmann
Lenke til kommentar
Bare slenger meg på her jeg. Tenker å selge det gamle utstyret mitt og kjøpe nytt, eller kanskje bare bruke det som en ekstra server i kjelleren. Uansett, hva tror dere jeg kan ta for dette:

20" Apple Cinema Display

Athlon 64 fx-51

2xCorsair TWINX 1024 ecc/reg

Powercolor Radeon 9800 XT

2*WD Raptor+2x250gb WD+ 2x160gb Seagate Barracuda V

3x LaCie 500 Gb eksterne disker

Plextor 8x dvd-brenner * Audigy 2 zs * LianLi PC6099B

Logitech diNovo Media Desktop, Creative iTrigue

Den får du nok en god del for, selv om det sikkert (dessverre) nok blir noen lapper unna det du betalte for den. Rundt 20k kanskje? Det blir nesten opp til kjøperne, da dette ikke akkurat er noen mainstream spillemaskin.

Lenke til kommentar

Annonseringen i toppen av denne kategorien skulle ikke være så vanskelig å legge merke til.

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

Er du ute etter pris på din gamle pc, pc deler kan du opplyse om alder og event. hvilke delere det gjelder. Du trenger ikke prøve å presse inn alle delene hvor du etterspørr pris, men det kan være en fordel å legge inn de som du forventer vil ha høyest verdi.

• Døme:

• Selge-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år

• Selge-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD

• Selge-PC: Dell P4 2.4GHz 3 år gammel

Merk dog at dette er dømer, det en etterlyser er mer informasjon enn at du skal selge pc eller deler!

Du er alltid tjent med et informativt emnefelt slik at de som event. kan hjelpe deg finner den.

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

candystick(trådstarter) sjekk pm

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...