theyoytoy Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hei folkens, trenger litt hjelp. Har en Dell 5000e, som har virket helt fint frem til nå. På søndag kveld fikk jeg en feilmelding i Windows og pc'en skrudde seg selv av. Nå jeg skrur den på nå er skjermen helt svart, ingen tegn til liv. Kan skjermen bare slutte å virke? Har prøvd å koble den til min crt skjerm, men får ikke opp noe der heller. Kan skjermkortet gitt seg? Noen som vet noe???? mvh Robert Endret 21. februar 2005 av theyoytoy Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Er det ingen som vet? Hadde vært digg med litt hjelp Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 BUMP igjen. Har snakket med Dell support i nesten en time. Etter å ha prøve en masse ting, så tror han at pc'en er DØD. Jeg kunne sende den til noe som het Infocare, men det koste noen kr sa han. Hva bør jeg gjøre? Kaste denne og kjøpe en ny? Hvilken? mvh Robert Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Du kan jo høre med infocare først og høre med dem om hva som kan være problemet, og hvor mye det kan komme til å koste for å fikse den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå