slaraffen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg har Online Adsl og kjører tre maskiner + IP-telofini via Zywall routeren. skulle hatt koblet til et par maskiner til og mitt spørsmal er da som følger. Er det mulig å koble en hub til en av routerutgangene for å få flere utganger uten at det vil by på særlige problemer. Har Hubene liggendes og håpte å få nyttet dem På forhånd takk for råd :-) Lenke til kommentar
J0kke Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Prøv men seriøst, spørsmålet er vel om zyxel routeren har dhcp server i seg, har selv Firstmile og dermed også zyxel router, denne har dhcp server og vil fungere fint med Hub, se i web interfacen til routeren.. Skal være et dhcp valg der hvis den har dhcp server. EDIT: ved nærmere ettertanke er det vel dhcp siden du allerede kjører 3(4) ip'er ut fra zyxel routeren, for maskinene dine har vel interne ip'er? Skal også stå om det i brukermanulen til routeren, hva du skal bruke som uplink osv.. Hvis du ikke har manualen, tror jeg de skal ligge på www.zyxel.com Endret 21. februar 2005 av J0kke Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Ja den har dhcp , og da burde det sikkert gå med en hub. Takk for hjelpen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå