Joachim_F Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Namco sin ærverdige Ace Combat-serie har vært på markedet i en årrekke, og nå har det femte spillet i serien gått inn for landing. Her er fokus på action, action og enda litt mer action. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ser litt morro ut Lurer på en liten ting da. Er det mulig å lande/lette i spillet eller foregår allt i luften? Lenke til kommentar
zl8ter Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Noen som vet om spillet kommer til PC i overskuelig fremtid? -zl8ter- Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Noen som vet om spillet kommer til PC i overskuelig fremtid? Det er ikke annonsert noen PC-versjon av Ace Combat 5. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Det er jo et Sony spill og de gir vel bare ut spill til PS2, eller? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 husker jeg spillte det første Ace Combat spillet(air combat) til ps1, var drit kult, Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg savner å spille et skikkelig godt flyspill! Uheldigvis for meg har ikke jeg PS2, for dette så ut som et morro spill. Grafikken må jo være noe av det beste til PS2 ut ifra skjermbildene. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Lurer på en liten ting da. Er det mulig å lande/lette i spillet eller foregår allt i luften? Nja. I praksis foregår alt i luften, og i de aller fleste oppdragene er du allerede på vingene når du starter, og oppdraget avsluttes når du har nådd målene for oppdraget (og fremdeles er i luften). I de tilfellene hvor du f.eks. får lov til å lette selv, er det veldig enkelt utført (og dessuten mulig å trykke seg forbi). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg