Mala Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 HL2 addon info *ser fram til denne* Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Syns det er veldig rart, for dette ble jo bekretet av Dough Lambardi for lenge siden, kanskje en måneds tid. Han nevnte dette i et intervju eller noe som en nettside hadde. Uansett så ser jeg fram til den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Hey, thanks no problem Og til Tci, tenkte at folke ikkje vist om det her så ja.Eg viste ikkje om det, eler om addon`en ja, men ikkje innholdet Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ja det var ikke det jeg reagerte på.. Bare det at dette ikke har kommet ut i "nyhetsbildet" før nå. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Gleder meg til og se denne såkalte "Alyx-gun" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Ja det var ikke det jeg reagerte på.. Bare det at dette ikke har kommet ut i "nyhetsbildet" før nå. aha, ja det samme slo meg også, var sikker på at noen hadde vert her inne i hvertfall før meg å fått opp ett topic. Men noen må jo vere først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå