Borf Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 tåneglen må klippse, eller så får eg ikkje plass til føtna i skona mine Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-23 19:51, Borf skrev: Quote: Den 2002-06-23 18:26, tunefish skrev: Og mens vi r inne på usakligheter: Mamma klippet tåneglene i går. eg klipte tåneglene for noen dager siden tånegler? Lenke til kommentar
Lima Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Er det ingen som har hørt om hårnett ? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 hva med og slipe bladene på viftene dritmye slik at det choppet hår og annet snadder i filler hvis det kom iveien? Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Søppel eller humor? Tror jeg flytter tråden til den siste. Var jo en del fornøyelige innlegg her... :smile: Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Ja jeg har prøvd å slipe bladene sylskarpe på viftene, men fant ut at det er litt skummelt, på jobben engang skulle jeg finne ut hvorfor serveren hadde stoppa, så jeg la øret inntil vifta ( hadde håret i hestehale da ) med det samme resultat Evander Hollyfield Fikk da Tyson gomlet litt på øret hans, Vifta kuttet bort en bit av øreflippen min, men greit nok.. jeg limte den på igjen med lynlim og den sitter der faktisk enda. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-23 21:48, TettSpaden skrev:Ja jeg har prøvd å slipe bladene sylskarpe på viftene, men fant ut at det er litt skummelt, på jobben engang skulle jeg finne ut hvorfor serveren hadde stoppa, så jeg la øret inntil vifta ( hadde håret i hestehale da ) med det samme resultat Evander Hollyfield Fikk da Tyson gomlet litt på øret hans, Vifta kuttet bort en bit av øreflippen min, men greit nok.. jeg limte den på igjen med lynlim og den sitter der faktisk enda. Hver dag!! :razz: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Hva, langt hår??? Ekte nerder skal ha kort hår(og gjerne dårlig syn). Har ikke Leipsland -16 eller 17 da? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Veldig kort eller veldig langt hår. Noensinne åpna det britiske bladet Linux Format? Halvparten av skribent-geekza der har langt hår. (Jeg har langt hår.) Men vi langhåra er seff en minoritet. Krever for mye kroppspleie-skillz å ha sånn nogenlunde bra hår. Ser jo at det ikke er alle her som vet elementære ting om negleklipping, engang... :razz: (Jeg har skjorter i skapet. Mangler noen slips enda, men...) Lenke til kommentar
drbass Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg burde også klippet tåneglene mine, de begynner å gå innover i tåa. Hvor for man kjøpt neglesaks og fil+ kanskje litt neglelakk? Plz svar fort da det er vanskelig for meg å gå. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 TettSpaden Om du har problemer med at håret ditt setter seg fast i viftene dine kan du bare klippe deg eller ikke starte pc'en. Kjetil Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Du maa ha noen ultra mega kraftige deltaer pa 120 mm ass! klippe tå negl er et ordtakk for å forklare hvor lite man har å gjøre :smile: *klippe tånegl* Lenke til kommentar
bobobob Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 hehe... detta var en saklig runde... hva med tåa i vifta? så slipperu saksa :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå