Gå til innhold

Frisurf, chess og GPRS

Anbefalte innlegg

Hei.

TlfAbon: Chess easy

InetAbon: Frisurf

T630 kobla til bærbar.

Kan ein nytte frisurf med chess-abonnement og betale for datamengda, ikkje per minutt ein er online?

Eg har stillt inn GPRS-data på internettkonfigurasjonen på telefonen min, men vart på førre regning belasta per minutt eg var kobla opp til frisurf (81007007).

Chess har som kjendt 14 kr pr MB, noko som gjer det mykje billegare for meg å nytte GPRS om dette er mogleg...

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ringer 81007007 når du kobler opp så går det via GSM og ikke via GPRS, så det er ikke rart du er blitt belastet for tid og ikke for datamengde. Hvis du vil bruke GPRS så bruker du *99***x# som telefonnummer. X bytter du ut med CID nummer for datakontoen på din telefon, denne finner du under selve datakontoen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

OK,

eg har brukt frisurf-brukarnamnet når eg har prøvd å kobla opp via GPRS. Vil GPRS fungera utan frisurf-brukarnamnet meinar du?

(Eg har ikkje tilgong på den aktuelle PCen akkurat no...)

Endret av krasberg
Lenke til kommentar
OK,

eg har brukt frisurf-brukarnamnet når eg har prøvd å kobla opp via GPRS. Vil GPRS fungera utan frisurf-brukarnamnet meinar du?

Du skal bruke ditt Telenor Mobilnummer som brukernavn, og passordet du skal bruke får du ved å sende "passord" som SMS til 1999

Lenke til kommentar
OK,

Du skal bruke ditt Telenor Mobilnummer som brukernavn, og passordet du skal bruke får du ved å sende "passord" som SMS til 1999

Hm, som nemndt har eg ikkje Telenor, men Chess. Skal prøve lell når eg kjem heim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...