krasberg Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei. TlfAbon: Chess easy InetAbon: Frisurf T630 kobla til bærbar. Kan ein nytte frisurf med chess-abonnement og betale for datamengda, ikkje per minutt ein er online? Eg har stillt inn GPRS-data på internettkonfigurasjonen på telefonen min, men vart på førre regning belasta per minutt eg var kobla opp til frisurf (81007007). Chess har som kjendt 14 kr pr MB, noko som gjer det mykje billegare for meg å nytte GPRS om dette er mogleg... Takk. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvis du ringer 81007007 når du kobler opp så går det via GSM og ikke via GPRS, så det er ikke rart du er blitt belastet for tid og ikke for datamengde. Hvis du vil bruke GPRS så bruker du *99***x# som telefonnummer. X bytter du ut med CID nummer for datakontoen på din telefon, denne finner du under selve datakontoen. Lenke til kommentar
krasberg Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Takk, men har endå ikkje komt inn (CID er rett). Mogleg det er frisurf som er opptatt, opplevde det eindel med GSM, men det får vera grenser..! Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Du kobler ikke opp til Frisurf hvis du bruker GPRS, da går du via Telenors vanlige APN. Får du noen feilmeldinger? Skal liksom ikke får opptatt på en GPRS oppkobling. Lenke til kommentar
krasberg Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) OK, eg har brukt frisurf-brukarnamnet når eg har prøvd å kobla opp via GPRS. Vil GPRS fungera utan frisurf-brukarnamnet meinar du? (Eg har ikkje tilgong på den aktuelle PCen akkurat no...) Endret 19. mars 2005 av krasberg Lenke til kommentar
runel Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 OK, eg har brukt frisurf-brukarnamnet når eg har prøvd å kobla opp via GPRS. Vil GPRS fungera utan frisurf-brukarnamnet meinar du? (Eg har ikkje tilgong på den aktuelle PCen akkurat no...) Du skal bruke ditt Telenor Mobilnummer som brukernavn, og passordet du skal bruke får du ved å sende "passord" som SMS til 1999 Lenke til kommentar
krasberg Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 OK, eg har brukt frisurf-brukarnamnet når eg har prøvd å kobla opp via GPRS. Vil GPRS fungera utan frisurf-brukarnamnet meinar du? (Eg har ikkje tilgong på den aktuelle PCen akkurat no...) Du skal bruke ditt Telenor Mobilnummer som brukernavn, og passordet du skal bruke får du ved å sende "passord" som SMS til 1999 Hm, som nemndt har eg ikkje Telenor, men Chess. Skal prøve lell når eg kjem heim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå