Billy Bob Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg har pusset støvet av min kortleser fra Norsk Tipping. Grunnen for at jeg en gang lå den vekk, var at den sluttet å fungere med følgende feilmelding: Vennligst sett inn smartkortet. Da jeg kjører testen som følger med, sier den at den ikke finner den installerte kortleseren. (Se bilde) Jeg har brukt FAQ'en til både Norsk Tipping og Buypass, men for en som ikke har helt peiling, er de uforståelig. PS: Leseren bruker serie-porten. Noen som vet noe? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Seriell kortleser og Windows XP Servicepack 2(SP2) Etter oppgradering av Windows XP til SP2, vil den serielle kortleseren slutte å virke. Det skyldes at Microsoft har fjernet støtten for den kortleseren i SP2. Kortleseren med USB-kontakt vil ikke bli påvirket. De som blir påvirket av dette, vil få tilsendt ny USB-kortleser ved kontakt med Kundeservice . Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Du kødder.. Jeg prøvde i en evighet forrige gang, og en evighet nå. Og så viser det seg at det var SP2. Som jeg sikkert kunne ha funnet ut om jeg hadde letet litt. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå