Alticon Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kan man bruke ett Bluetooth Headset på en pc med bluetooth ? Tenker eksempelvis å bruke dette med SKYPE ? Håper på innspill... Mvh @lticon Lenke til kommentar
div_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 JA de kan vi..Jeg bruker en Jabra 110 til lyd på video/musikk(men lyd er ikke cd kvalitet) så det kan brukes på tlf også Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hmmm....lurer på en ting, hvilket kort anbefales å putte i pc'en da? Ang. Skype, hvordan hører man at det "ringer" da? Bruker du en media hub og switcher til headsettet når du skal prate?? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ringelyden kan du sette til hvilket som helts lydkort, du trenger ikke kjøre det gjennom BT-headsettet. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hei jeg har en usb bluetooth plugg jeg kjøpte på clasen, virker det. Ikke super lyd, men så er det heller ikke det på en tlf, men godt nok Åh når det ringer, godt spørsmål, den ble litt værre. hadde håper det ringte i høytalerene, og swichet til bluetooth når su aktiverte det.. Når jegbruker BlueT'en, så må du skrue den på før video/musikk programmet for å få lyden til å virke, dette er kanskje anderledes på ditt headset, siden det er dyrere en mitt(kan være bluetooth pluggen som også er litt feil konfigurert hos meg) Endret 27. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå