Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hatt et problem med pc går ut over ytelsen


Anbefalte innlegg

Hei

 

I over to tre år har jeg hatt et problem med pc-en.

Det er veldig irriterende fordi det går utover når jeg spiller eller når ved oppstart av windows tar det faktiskt noen minutter før security programmer kommer opp og først da kan jeg gå inn i programmer.

Nedenfor ser du hva jeg har gjort får å forebygge men uten resultat

 

Byttet ut;

 

Ati radeon 9700 pro med geforce 4ti nvidia

 

Minne apacer med corsair minne(512)

 

ny harddisk

 

Kjørt yteleses programm hvor komponentene fikk normale nivåer

 

hjernevakset biosen

 

Enda etter så mange forsøk på å finne hva som er galt er problemmet forsattti pc, når jeg siller f.eks warcraft hender det at mappen hvor du ser hele verden blir rød og andre ganger kommer det en rekke bip fra pc når jeg trykker på tastataturet.samt andre ting som at bilde forvirres noen ganger og figurer hopper istendenfor å gå normalt. Dette er livet mitt med pc. Faktsiskt utholdelig når du tenker på det.

 

Relevant informasjon;

 

Dette er oppsettett mitt ganske bra på papiret synes jeg selv da

 

Microstar k7n2g ilrs nforce2 mcpt2 Amd

 

Apacer 512 pc-2700

 

Amd 2.4000gh 266buss

 

Westerndigital 160 gb 8mb cache 7200 rpm (hadde en litt eldremaxtor med samme oppsett for å teste hva som var galt)

 

Det var en herlig dag.Himmelen var blå og det var noen kule programmer på tv-en

Jeg satt ved pc da det begynte å bli mørkere ute.jeg satt og spilte da jeg puttet foten i maskinen som er en tall towe, hvet ikke hva den heter for noe bare at det er den største av kabinettene.

lyden som kom fra braket kunne høres flere hundre metere unna og symptomene kom litt etter litt.

 

Kanksje det hjelper litt.

Endret av Thomas2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

I over to tre år har jeg hatt et problem med pc-en.

Det er veldig irriterende fordi det går utover når jeg spiller eller når ved oppstart av windows tar det faktiskt noen minutter før security programmer kommer opp og først da kan jeg gå inn i programmer.

Nedenfor ser du hva jeg har gjort får å forebygge men uten resultat

 

Byttet ut;

 

Ati radeon 9700 pro med geforce 4ti nvidia

 

Minne apacer med corsair minne(512)

 

ny harddisk

 

Kjørt yteleses programm hvor komponentene fikk normale nivåer

 

hjernevakset biosen

 

Enda etter så mange forsøk på å finne hva som er galt er problemmet forsattti pc, når jeg siller f.eks warcraft hender det at mappen hvor du ser hele verden blir rød og andre ganger kommer det en rekke bip fra pc når jeg trykker på tastataturet.samt andre ting som at bilde forvirres noen ganger og figurer hopper istendenfor å gå normalt. Dette er livet mitt med pc. Faktsiskt utholdelig når du tenker på det.

 

Relevant informasjon;

 

Dette er oppsettett mitt ganske bra på papiret synes jeg selv da

 

Microstar k7n2g ilrs nforce2 mcpt2 Amd

 

Apacer 512 pc-2700

 

Amd 2.4000gh 266buss

 

Westerndigital 160 gb 8mb cache 7200 rpm (hadde en litt eldremaxtor med samme oppsett for å teste hva som var galt)

 

Det var en herlig dag.Himmelen var blå og det var noen kule programmer på tv-en

Jeg satt ved pc da det begynte å bli mørkere ute.jeg satt og spilte da jeg puttet foten i maskinen som er en tall towe, hvet ikke hva den heter for noe bare at det er den største av kabinettene.

lyden som kom fra braket kunne høres flere hundre metere unna og symptomene kom litt etter litt.

 

Kanksje det hjelper litt.

Nei det har seg sånn at når jeg starter windows tar det et par min før de andre programmene kommer, sånn som pc alert og security prog.

Et annet eksempel er når jeg spiller så hakker det spesielt i warcraft det skjønner ikke jeg med tanke på hva slags grafikkort jeg har. Når jeg spiller hender det at det piper i maskinen når jeg trykker på tastaturet, en veldig irriterende lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...