_Adler_ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hei! Jeg har noen spørsmål ang. interpolering (altså få flere piksler i et bilde) i photoshop. Gjør jeg det riktig ved å gjøre dette: Image ---> Image size. (se bilde) ? Det jeg lurer på er hvordan man får best resultat. Blir det best resultat ved å ha resolution på det høyeste (altså 30000)? Jeg ønsker altså grunnleggende tips om hvordan man interpolerer på best mulig måte og for å få best mulig resultat. På forhånd takk! Hilsen Daniel aka. _Adler_ Endret 21. februar 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Å sette resolution til maks 30000 med en liten bildefil som utgangpunkt er en heller dårlig ide (prøv å se hva som skjer...). Photoshop er bra men kan ikke trylle! Flere anbefaler å resize med 10% i hvert step og gjøre det flere ganger. Jeg bruker et tillegsprogram som heter Genuine Fractals ved behov; http://www.lizardtech.com/products/gf/overview.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå