Supreme Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 jeg beklager å måtte bry dere med nok et slikt problem, men jeg får ikke fikset det, selv om jeg har lest en del saker om dette problemet svchost "system" går konstant opp imot 100% av cpuen, jeg tror det er en spybot som er problemet, men jeg kan ikke være sikker på dette er det noen som kan tenke seg hva det kan være, og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er du sikkert på at det er svchost og ikke scvhost? Har du sjekket om eventuell virus og liknende? Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 ja, det er svchost Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Prøv denne for å finne meir detaljer om kva svchost det er snakk om. Søkeresultat i google om du gidder leite. Endret 21. februar 2005 av zeph Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Høres mistenkelig ut som virus ja... Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 tror det er en w32.blaster, noen med en ide om å fikse det ? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Innstalere sp1 hvis det er xp du har, eller laste ned fixblast.exe fra www.norton.com Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 hva med sp2 da? like greit... Last ned blasterfixen slik som cazio sier. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Om du lurer på hvilken funksjon en prosess du har kjørende har, er processlibrary.com et bra sted å lete. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hadde samme problem før. Er det slik at når du prøver å avslutte svchosten, så starter den bare på nytt? Jeg fant ut at det var birus, men husker ikke helt hvilket det var. Det var ikke blaster. Jeg kjørte online virusjekk, og kjørte en fix fra symnatec sine sider Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Flyttes til sikkerhetsforumet CPU-forumet er for hardware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå