Gå til innhold

Får ikke slettet fra "Legg til/fjern"

Kenti

Anbefalte innlegg

Skal avinnstallere et program fra "legg til/fjern programmer" i kontrollpanelet.

Veiviseren for avinnstallering av programmet fungerer riktig, og det ser ut som om den avinnstallerer som vanlig.

Men programmet fjerner seg ikke fra "legg til/fjern programmer". Jeg prøver å legge inn en ny versjon av programmet, men får meldig om at jeg ikke kan gjøre det siden det ligger en gammel versjon av programmet inne.

Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet programmet?

Det er til opplysning "Programvare for Norsk Tipping - Smartkort" som jeg ikke får fjernet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan hende at det ligger en uninst.exe eller noe i programmappa, men tror ikke det er så vanlig lenger.

I verste fall må du lete etter "Programvare for Norsk Tipping" i registry, og det tar jo litt tid.

Vet ikke om det er så lurt, men hvis du sletter programmet, og deretter avinstallerer, for da kommer Add/remove opp med en meldig om at den ikke kan finne programmet, og spør om du vil fjerne den fra listen, men det avhenger av installasjonsprogrammet om det fungerer i det hele tatt, og du burde finne nøkler i registry som det har laget, og fjerne dem.

Lenke til kommentar

Hei!

Man må vell gjøre noe i registryen, men det finnes jo enklere måter.

Du kan bruke en trial versjon av: Advanced uninstaller pro 2004. Selv om det er en trial virker den som en fullversjon i 20 dager (tror jeg det var..) Der kan du slette slike program som er avinstallert, men som ikke er fjernet i legg til/fjern program. Prøv det du... vet ikke om det virker, men prøv likevell :yes:

Hilsen Daniel aka. _Adler_

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...