KjellV Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Da jeg fikk mobilen min fungerte det fint å sende bilder fra telefonen til e-post, men etter at en bekjent lånte mobilen på en fest har det dessverre ikke fungert i det hele tatt. Jeg prøver å sende bildet som vanlig, men etter at jeg trykker på send står det bare "finner server" og ingenting skjer, selv om jeg lar den holde på en time. Jeg kunne selvsagt prøvd å velge alternativet "tilbakestill til fabrikkoppsett" eller noe slikt som jeg så en eller annen plass, men forsvinner ikke alle bilder, tekstmeldinger o.l. da? Setter pris på all hjelp jeg kan få P.S. Tror dette er rett kategori, men hvis det ikke skulle være det så vær snill og ikke korsfest meg. Mvh Lenke til kommentar
tbone Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Har du sjekket at E-post kontoen kobler seg opp med GPRS Internett profilen? (E-Post/Innstillinger/Endre konto/Koble til med) EDIT: Sorry, litt kjapp der Sender du bildene via MMS eller e-post? Hvilken operatør bruker du? Endret 21. februar 2005 av tbone Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg velger "send som e-post" hvis det var det du mente. Har Chess. Finner ikke noe "E-Post/Innstillinger/Endre konto/Koble til med" hvis du var inne på noe der. Hvor ligger det? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Da sender du via MMS. Har du Netcomdekning så bestill nytt oppsett her, har du Telenordekning bestill her. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hmmmm.... står det "Finner server" på den telefonen hvis du sender MMS da? Kan ihvertfall ikke huske at det gjorde det på min. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Har fått nytt oppsett (Telenor), men det fungerer fortsatt ikke. Mener å huske det kom opp "finner server" før da det gikk an å sende til e-post, men at den da ble sendt etter 1-2 sekund. Andre med en eller annen lysende idè? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Feilpostet og flyttes. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Det fungerer fortsatt ikke her. Håper noen har en løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå