Equerm Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Jeg har et problem med photoshop, de eneste fargene jeg kan bruke er rosa, grønnn og svart! Er det noen som aner hva som er galt? Jeg har makket litt på color profiles men det har ikkke hjulpet noen ting.. Endret 21. februar 2005 av Equerm Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Prøv å holde inne ctrl + alt + shift når du starter PS, svar Ja/yes i dialogboksen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Prøv å holde inne ctrl + alt + shift når du starter PS, svar Ja/yes i dialogboksen. Tusen takk det fungerte, jeg måtte først velge "Ignore Profile" i en boks der det stod "The monitor profile "" appears to be defective. Please return to your monitor calibration software." Om jeg velgte "Use anyway" så ble alt rosa. Tusen takk for hjelpen kvikks Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hehe, kanskje photoshoppen din hadde en "skjeiv" periode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå