Gå til innhold

kan noen fortelle meg?

jaf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mulig at du må bruke tastaturet som et amerikansk tastatur. Det betyr at du må sannsynlig vis lete etter den rette tastekombinasjonen for å få frem ønskt tegn.

Prøv Shift + 2.

Får bare @ når jeg trykker shift+2

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du skrive følgende: "flash.bat" ?

Du trenger jo ikke å bruke hermetegn når du bare skriver 'ett ord' i dos. Det er bare hvis du skal skrive navnet på en fil som inneholder mer enn 'ett ord' at du trenger å bruke hermetegn ( " ).

Men uansett; For å skrive inn hermetegn må du holde inn 'shift' samtidig som du trykker på tallet 2. For å hjelpe deg litt skal jeg gi deg virkningen med å holde inn forskjellige knapper og trykke en annen knapp med flere funksjoner: SHIFT - Du får frem det tegnet øverst til venstre. ALT GR - Du får frem det tegnet nederst til høyre.

Lenke til kommentar
Det er mulig at du må bruke tastaturet som et amerikansk tastatur. Det betyr at du må sannsynlig vis lete etter den rette tastekombinasjonen for å få frem ønskt tegn.

Prøv Shift + 2.

OK, da har du sikkert et amerikansk tastatur. Prøv å hold inn 'shift' og trykk 'æ'. Funker det..?

Lenke til kommentar

Prøv Shift + 2.

OK, da har du sikkert et amerikansk tastatur. Prøv å hold inn 'shift' og trykk 'æ'. Funker det..?

ok,det funka,men får opp bad command or file name,så er vel like langt tenker jeg.Men takk skal dere ha for hjelpen.

Noen som har peil på flashing. Skriver bare det som jeg har fått beskjed om fra gainward

Lenke til kommentar

om du skal kjøre en kommando i dos så skal den kjøres UTEN hermetegn ...

Antar du har bootet til dos, og har flash'e programmet på en 3,5" disk. Gå til riktig stasjon (sikkert a:) og skriv

flash.bat

uten hermetegn. Følg deretter videre bruksanvisning

Lenke til kommentar

Antar du har bootet til dos, og har flash'e programmet på en 3,5" disk. Gå til riktig stasjon (sikkert a:) og skriv

flash.bat

ok, skal prøve nå

Lenke til kommentar

flash.bat

ok, skal prøve nå

får bare bad command or file name

Lenke til kommentar
Skriv dir i prompten, hva får du opp av filer der? er flash.bat i den lista?

:yes: Fikk det til nå.Hadde glemt og ta filene ut fra mappa efter jeg hadde unzippa.TAKK TIL ALLE for fin support.Så får vi bre se om dette hjelper.Måtte klokke ned kortet til 390*1152 for og få det til og gå stabilt.Skal teste ut på 400*1200 imorgen og se om det har blitt bedre.Ikke at jeg tror det har noe og si men det burde funke når gainward garanterer det.

Kjørte 11535 p i 3dmark 03 med 390*1152 og 17627 p i 2001 noe jeg egentlig er bra fornøyd med på denne 3 år gamle msk.(har klokka opp cpu fra 2,4 til 2,988) :thumbup:

Endret av jaf
Lenke til kommentar

flash.bat

Det har ingenting å si at man bruker hermetegn. Bare at det er bortkastet.

jaf  Skrevet 21/02/2005 : 21:17

QUOTE (Typhon @ 21/02/2005 : 21:00)

Skriv dir i prompten, hva får du opp av filer der? er flash.bat i den lista?

new_yes.gif Fikk det til nå.Hadde glemt og ta filene ut fra mappa efter jeg hadde unzippa.TAKK TIL ALLE for fin support.Så får vi bre se om dette hjelper.Måtte klokke ned kortet til 390*1152 for og få det til og gå stabilt.Skal teste ut på 400*1200 imorgen og se om det har blitt bedre.Ikke at jeg tror det har noe og si men det burde funke når gainward garanterer det.

Kjørte 11535 p i 3dmark 03 med 390*1152 og 17627 p i 2001 noe jeg egentlig er bra fornøyd med på denne 3 år gamle msk.(har klokka opp cpu fra 2,4 til 2,988) thumbup.gif

Hehe.. en liten feil kan gjøre mer enn man tror. Fint at du fant det ut. Nå har du ihvertfall lært litt mer grunnleggende ting om dos,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...