embark Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Som topic sier, så hakker musikken i Winamp når jeg bruker DC++. Musikken stopper i ca. et halvt sekund hele tiden. Helt ubrukelig å høre på . Noen som har vært borti lignende, eller vet hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Har du prøvd å installere winamp på nytt? Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg har nettopp formatert og installert Windows på nytt (ikke p.g.a. dette problemet, da..) Jeg hadde før jeg formaterte og. Det virker faktisk som om hele PC'en går tregt når jeg er innpå DC++. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 aldri hørt om noe lignende, hvor masse av cpuen er i bruk når du kjører DC++ og eventuelt ram? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ctrl+Shift+Escape->DCPLUSPLUS.EXE(Høyere klikk)->Priority->Low Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 høres ut som dc++ suger til seg minne...mitt inntrykk er at nyeste versjon av dc++ bruker mye mer ressurser... kanskje prøve en gammel versjon? hvis du har den nyeste that is Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 CPU: 11-16% Minne: 12MB Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 høres ut som dc++ suger til seg minne...mitt inntrykk er at nyeste versjon av dc++ bruker mye mer ressurser... kanskje prøve en gammel versjon? hvis du har den nyeste that is Har den nyeste ja, men finner vel ikke eldre versjon på DC++ siden... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det er fordi dc++ sitter og sender og mottar nettpakker, som den oversetter og svarer på, til enhver tid. har du en veik prosessor, eller mange andre programmer som arbeider i bakgrunnen, så er det selvsagt at f.eks. Winamp kan få problemer. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg har nettopp funnet ut at jeg har de der stygge IEXPLORE.EXE prosessene. Har nøyaktig 2 stykker av dem. Er dette spyware? For Internet Explorer sin prosess heter jo IEPLORER.exe. Men jeg bruker ikke IE, uansett. Har nettopp scanna med Ad-Aware, SpySpweeper, Spybot S&D og Trojan Remover. Men de er der fortsatt...Argh, blir så irritert... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ctrl+Shift+Escape->IEXPLORE.EXE->End Process Run->regedit.exe finn fram HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run og HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run og slett alle der IEXPLORE.EXE står. dessuten kan Autoruns fra www.Sysinternals.net være grei å ha. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Runog HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Fant ingen IEXPlORE.EXE der... Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) jeg tror det kanskje er et søkeprogramm som har lurt seg inn til internett eller noe sånt men det skulle jo eventuelt spyware greiene ha tatt men man vet jo aldri Endret 21. februar 2005 av LeanFear Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Norton Security Response - W32.Randex.AD Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 ... når jeg ser en gang til, er ikke Randex det eneste som legger seg som IEXPLORE.EXE... Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Anyways, noen som har en eldre versjon av DC++ som de kan legge ut her? Eldre enn v0.668? Lenke til kommentar
ratix Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei dere, hvorfor ikke tenke litt logisk for en gangs skyld? Hvis du prøver å lese fra en hardt-belastet IDE-disk så må du da skjønne at det går tregt (DC++ lager checksummer av alle filene du deler, DC++ bruker også harddisken når du laster ned/opp) Ja, jeg har opplevd det samme (riktignok under wine), checksummingen (hashingen) av filer krever en del lesing fra harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå