OddZen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg sitter her og skal slette hele partisjonen p.g.a AT JEG HAR SÅ MYE DRITT INNPÅ DEN jeg skal ikke slett spill, musikk og drivere til programmer, så jeg lurte på om det var en annen måte å gjøre det på enn å brenne over på dvd plater. kan noen hjelpe meg? I tillfelle kan dere gå skritt for skritt framm? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva med å slette det du ikke vil ha, og defragmentere disken? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 har ikke formatert sia jeg fikk maskina så jeg syntes det var på tide nå, dessuten er det noen problemer ute å går Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvis du ikke har noen annen lagringsmedia, så kan du jo alltids bare installere XP på nytt, over den gamle og beholde filsystemet, og defragmentere, tar veldig lang tid, sikkert også lengre tid en å brenne 10 DVD-er, men du beholder filene dine, også er det mye billigere, og PC-en gjør mesteparten av jobben selv. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 jeg tror jeg bare brenner på dvd, men jeg lurte litt på om driverne til Windows sevice pack 1-2 har gjemt seg, for jeg gidder ikke å bruke tid på å¨laste de ned igjenn. og det samme med norton antivirus kan jeg lagre noen filer så jeg slipper å laste ned synsykt med oppdateringer? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Nei, alle drivere registreres i en ini fil (system.ini mon tro?) Jeg tar alltid vare på alt av drivere jeg laster ned, bruker aldri de fra Windows Update. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) hva mener du med at du aldri bruker de fra Windows update? Kan dette være service pakke 2 ?: SP2 Winzip file 21755kb Endret 21. februar 2005 av LeanFear Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg legger alltid inn drivere fra de som har laget komponentene i PC-en min, jeg bruker f.eks. ikk Microsoft GeForce FX 5700 Drivers fra Windows Update, men nVidia Detonator drivere osv. Fordelen er at de er bedre, pluss at jeg enkelt får arkivert dem på disken. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 det forstår jo jeg men har ikke du service package 2? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jo, men jeg har lastet ned Network saken på 220 MB. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 da hva den grei takk for hjelpa :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå