Gå til innhold

Service Pack 2

Anbefalte innlegg

hei

Finnes det service pack for windows 2000 pro også eller er det bare for windows 2000 Server? jeg har fått win 2000 pro og skal installere det og derfor trenger jeg kanskje service packs hvis det trengs for denne, hvis ja hvor kan jeg få tak i det? jeg vil ikke ha den derre microsft linken, vil downloadet hele service pack 2? og brenne det på cd slik at jeg har det for neste gang.

skal prøve å sette opp multiboot :grin: win98/win2000/XP/Redhat

jj

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmmm....dette er enda bedre, skal prøve det...takk

-----------------------------------------------------dette er svart på et dusinvis ganger tidligere, men denne linken bør hjelpe deg. Her finnes det link til den SP'en du kan hente ned (ca. 100 mb)

http://www.thetechguide.com/articles/slipstream.html

Siden gir også en grei beskrivelse hvordan du oppgraderer innstallasjonen slik at du slipper å installere sp'en etter innstallasjon.

bertie

Lenke til kommentar

Jeg mente win98SE selvfølgelig :grin: , du har nokk rett at jeg trenger ikke både win2000 og xp men gjør det bare for å prøve det, tenkte å tilføye enda en DOS så det blir DOS 6.22/Win98SE/Win2000Pro/WinXP/Redhat fordelt på 2 disker.

Hva mente du ramfixen til win98? har 384 MB RAM

-----------------------------------------------------

Ikke for å kritisere, men du bør kanskje vurdere win 98SE istedet? Trenger du både 2000 OG XP da? trodde disse var ganske like jeg.. Jeje...

Husk ramfixen til win98 da, regner med at du ar mer enn 256MB ram...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-23 16:14, DrErling skrev:

Tjena j_j

Hvis du trykker på "sitat" knappen kopieres teksen i posten du svarer på inn i ditt svar. Det er den enkleste/beste måten å qoute andre på.

---------------------------------------------------

tjena Dr. og takk for tipsen (tipset?).....hehe...en eple.

jj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...