mandela Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 lurer på hvilke av disse programmer brukere foretrekker. fordeler og ulemper i forhold til hverandre f.eks, Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Everest er bare en viderutvikling av Aida32 - utviklet av samme mann. Og da sier det vel egentlig selv at Everest er bedre, basert på lengre erfaring og utvikling. Har selv brukt begge, og føler Everest har flere muligheter/opplysninger Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 ser at det finnes en gratis og en betalingsversjon. kan det bety at gratisversjonen er nedstrippet aida32? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Nå har jeg bare brukt gratisversjonen, og den fungerer utmerket. Veldig kjekk å ha. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei! DETTE er nok linken du leter etter. Bruker Home edition, den er bra nok for mitt formål. Professional er nok laget for de som har nettverk, og da sikkert spesiellt bedrifter, kan jeg tenke meg. Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå