Shhhh Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) I nyeste elkjøp avis reklameres det for Siemens SK65 som "Nyhet med kamera!" Dette har vært tilfelle i flere foregående reklameaviser fra elkjøp. De burde da vite at SK65 ikke har kamera og ikke feilinformere oss kunder (lenge siden jeg slutta å handle på elkjøp). Jeg synes det er merkelig at samme feil gjentar seg gang på gang. elkjop.no har ikke samme feil. Det er bare i kundeavisen dette forekommer. Endret 21. februar 2005 av Shhhh Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Elkjøp prøver å gjøre alt billig. Derfor har de få ansatte (som må gjøre veldig mye) og når alle må jobbe fort rekker de ikke å sjekka at alt stemmer. I motsettning til andre butikker betaler du kun for varen. Hos de fleste butikker betaler du litt for service også, men ikke på elkjøp. Men da er varene billigere også. Men jeg handler heller dyrere et annet sted Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 ... De burde da vite at SK65 ikke har kamera og ikke feilinformere oss kunder (lenge siden jeg slutta å handle på elkjøp). ... hm du klager på feil og så skriver du feil selv Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 I nyeste elkjøp avis reklameres det for Siemens SK65 som "Nyhet med kamera!"Dette har vært tilfelle i flere foregående reklameaviser fra elkjøp. De burde da vite at SK65 ikke har kamera og ikke feilinformere oss kunder (lenge siden jeg slutta å handle på elkjøp). Jeg synes det er merkelig at samme feil gjentar seg gang på gang. elkjop.no har ikke samme feil. Det er bare i kundeavisen dette forekommer. For det første så er det gjerne slik at en kundeavis for et par forskjellige ukers annonser trykkes kanskje samtidig. Da blir det vanskelig å fikse en trykkfeil . Når det gjelder service hos elkjøp, så kan jeg bare snakke på grunnlag av hva jeg føler butikken der jeg jobber gjør, og hva vi og andre butikker har blitt instruert i (jeg jobber i elkjøp). Og det er å være best på service, og gjøre det vi kan for at kunden skal bli fornøyd. Om en kunde betaler kun for varen og får dritt service, så kommer han ikke tilbake. En butikkselgers mål bør være å få kunden til å komme tilbake senere, altså gi han god kundebehandling . Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 I nyeste elkjøp avis reklameres det for Siemens SK65 som "Nyhet med kamera!"Dette har vært tilfelle i flere foregående reklameaviser fra elkjøp. De burde da vite at SK65 ikke har kamera og ikke feilinformere oss kunder (lenge siden jeg slutta å handle på elkjøp). Jeg synes det er merkelig at samme feil gjentar seg gang på gang. elkjop.no har ikke samme feil. Det er bare i kundeavisen dette forekommer. For det første så er det gjerne slik at en kundeavis for et par forskjellige ukers annonser trykkes kanskje samtidig. Da blir det vanskelig å fikse en trykkfeil . Når det gjelder service hos elkjøp, så kan jeg bare snakke på grunnlag av hva jeg føler butikken der jeg jobber gjør, og hva vi og andre butikker har blitt instruert i (jeg jobber i elkjøp). Og det er å være best på service, og gjøre det vi kan for at kunden skal bli fornøyd. Om en kunde betaler kun for varen og får dritt service, så kommer han ikke tilbake. En butikkselgers mål bør være å få kunden til å komme tilbake senere, altså gi han god kundebehandling . Hadde bare alle i Elkjøp og andre kjeder vært som deg Alastor hadde det jo vært en drøm og gått i en elektrisk butikk... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 De aller fleste er nok sånn som jeg beskriver. Problemet er jo gjerne det at en kundebehandler kanskje har 100 kunder pr dag på jobb, og da kan det godt hende at noen feile føtter blir tråkket på, glipper kan skje. Men instruksjon vår er at en kunde skal gjøres fornøyd og gis så god service som mulig. Men..tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå