Kjellis Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hey, Fatter'n har skaffa seg adsl, og jeg kobla ham opp i helga. Internett'n fungerte bra, men jeg fikk ikke til å motta/sende e-mail (Outlook Express). Syns selv jeg prøvde alle alternativer i innstillinger i Outlook Express, men tydeligvis ikke! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Har du satt opp ADSL-leverandørens SMTP-server i innstillingene til Outlook Express ? Lenke til kommentar
Blackie Lawless Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Så lenge du har brukernavn og passord, samt pop og smtp adresse er det nesten alltid i boks. Jeg vet Bluebottle.com anbefaler noen å bytte port (fra 25 til 587, tror jeg) hvis de har problemer. Husk at hvis ISP'n ikke har mail konto er ikke pop og smtp lik. Eks med Firstmile (har ikke mailtjenester) og du har opprettet konto hos start.no Da blir det: pop.start.no smtp.firstmile.no Du bruker bare start.no på begge hvis du kobler opp med analog/isdn. mvh Per-Øivind Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Så lenge du har brukernavn og passord, samt pop og smtp adresse er det nesten alltid i boks. Jeg vet Bluebottle.com anbefaler noen å bytte port (fra 25 til 587, tror jeg) hvis de har problemer.Husk at hvis ISP'n ikke har mail konto er ikke pop og smtp lik. Eks med Firstmile (har ikke mailtjenester) og du har opprettet konto hos start.no Da blir det: pop.start.no smtp.firstmile.no Du bruker bare start.no på begge hvis du kobler opp med analog/isdn. mvh Per-Øivind Aha, selvfølgelig, må bytte smtp. Bruker start.no mail, og Smartcall adsl. Noen som på stående fot kan si meg hva for smtp smartcall bruker? POP.start.no smtp.???????.?? (smtp.smartcall.no)? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 http://www.smartcall.no/internett.php?1=in&2=faq Google er din venn Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Funka bra nå CASE CLOSED Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå