MIZZ_HELL Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg hadde altså startet defragmentering på en av harddiskene mine. Så fikk jeg en kompis på besøk, og da gadd jeg ikke å defragmentere den fordi det tok så lang tid. Trykte da på stopp. retstra maskin, når jeg da slo den på så kommer ikke harddisken opp!!! Hva i helvette har skjedd???? Er den ødelagt?? Må jeg formatere?? Kan jeg hente det som lå på den??? Trenger øyeblikkelig hjelp!!! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 finner du den i enhetsbehandling eller bios da?? Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Det er en S-ATA harddisk, så den kommer ikke opp i biosen. Kommer heller ikke opp der den bruker å komme opp. KOmmer ikke opp på enhetsbehandling... Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 S-ATA disker skal komme opp i bios. De gjør hverfall det her. Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Vetta faen hva som skjedde... hadde starta maskinen uten den andre harddisken, så slo jeg den av og kobla til begge...og vipps så funka det:D:D:D:D::D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå