VTW Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Finnes det et tegneprogram der jeg kan lage ting i 3D som jeg kan bruke til å f.eks. lage hyller og skap for å se hvordan det vil bli. Har ikke hørt om det. Men det finnes vel!? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) hva het det igjen a? autocad eller noe i den duren husker vi brukte det på skolen Endret 21. februar 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 SketchUp er genialt for nybegynnere som skal lage enkle 3D-figurer. www.sketchup.com Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 discreet 3D Studio MAX (gmax for spill er gratis, men har ingen renderer) Alias|Wavefront Maya NewTek Lightwave Autodesk AutoCAD Cinema 4D Pixar Renderman (orginalt REYES fra Industrial Light and Magic) Ray Dream Designer (tror ikke dette finnes lenger, ble kjøpt av Corel og gitt ut som Corel Dream) Rhino 3D (gratis NURBS modeler) Finnes mange, mange fler, husker bare ikke fler i farta. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Det viktigste er: Hvilke er å anbefale, og/eller kan jeg laste ned gratis fullversjon? SketchUp er genialt for nybegynnere som skal lage enkle 3D-figurer. Jeg vil helst slippe å måtte skrive inn navn, telefonnummer og adresse. Endret 22. februar 2005 av VTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå