Ni kon Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Vi satt og spilte litt Unreal. Manglet en maskin så Ueland måtte spille på serveren. her finner dere forklaringen hvorfor alt plutselig ble svart. Link Edit. forum kan være litt ustabilt, ser ut som det gikk litt ram Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Forbaska bra!!! lo så jeg grein!! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 ser ut som at du har linket feil, kommer ikke opp noe hos meg Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Haha! Utrolig bra! Endret 21. februar 2005 av Laman Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 kommer ikke opp noe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 den er old da men fortsatt noe å le av Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Minner meg om når brodern spiller Playstation Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 kjenner meg så godt igjen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 kjenner meg så godt igjen Huff da. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Skjelden jeg sier det, men: LOL! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Nå skal det jo sies at det var Quake3 som ble spillt der da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Seriøst, er dette virkelig sant? og hvis det er det, så hadde jeg faktisk sett for meg en litt mer "fancy" arbeidssted. Hvis dere arbeider sånn syns jeg virkelig syns på dere Skjønner ikke at dette evt. kan være sant. Men uantsett det var sinnsykt morsomt å se på da! TSP - Nå når jeg har spurt om dette har jeg sikkert tabba meg skikkelig ut , men jeg tar iallefall sjansen og lar det stå til Endret 21. februar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Seriøst, er dette virkelig sant?og hvis det er det, så hadde jeg faktisk sett for meg en litt mer "fancy" arbeidssted. Hvis dere arbeider sånn syns jeg virkelig syns på dere Skjønner ikke at dette evt. kan være sant. Men uantsett det var sinnsykt morsomt å se på da! TSP - Nå når jeg har spurt om dette har jeg sikkert tabba meg skikkelig ut , men jeg tar iallefall sjansen og lar det stå til *Ler av* ***SPOILER*** Nei, det er nok dessverre ikke hardware.no-redaksjonen på filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå