ShellGhost Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg har kjøpt en Aopen laptop med ATI9700, og jeg vil gjerne ha noen gode drivere til denne. Er det noen forskjell på drivere til 9700 mobile og vanlig 9700? Det er 128Mb versjonen hvis det har noe å si... Takk på forhånd Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva med å søke litt? Det har blitt tatt opp her utallige ganger. Søk og du vil finne masse. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 www.omegadrivers.net Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Mobility drivere som kun skal passe til bærbare skjermkort skal ikke offesielt være på noe som helst DL plass så vidt jeg vet. Ellers så kan man modde vanlige Catalyst drivere med Drivers heaven. Vist du googler litt etter Drivers heaven så finner du det lett. Man få modd catalyst driverne før man kan bruke de som skjermkort drivere. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva med å laste ned drivere fra Aopen sin hjemmeside? De er tilpasset maskinen... Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg fant ingen drivere hos aopen... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Se linken min Funker på laptop GFX også... he Omega Drivers are compatible with all ATI Radeon cards:(it doesn't matter if they are DDR, SDR, PCI, PCI-E, AGP, Mobile, Retail, OEM or 3rd Party) Radeon All In Wonder Radeon 7x00/VE/LE Radeon 8500/LE Radeon 9x00/SE/Pro/XT/TX Radeon xX00/SE/Pro/XT/PE All Mobility Radeons (M6 and up) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå