B_A_R_T Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Som sagt vurdere dette som nytt headsett til musikk og spilling. Det er vel udiskutabelt at det er bra nok til bruken men leser brukererfaringer om at det er svært tungdrevet til f.eks. å brukes på IPOD mp3 spiller etc. Vil også bærbare pc'er få problemer slik at en må ha eksternt lydkort eller hodetelefonforsterker for å få optimal lyd? Sikkert noen her med erfaringer på området! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Erm. Du svarer vel nesten selv på spørsmålet. Det er et tungdrevet headset. Ergo, egner seg ikke til ipoden. Sats på noe lettdrevet.. Jeg er storfornøyd med mine sennheiser hd555. Lenke til kommentar
B_A_R_T Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Nei. Gjør ikke det Lurte på hvordan det ville fungere på en bærbar. Skal ikke bruke den på en IPOD Lenke til kommentar
Olufsen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Vil anbefale å ikke kjøpe det headsettet, de to Koss modellene 3AA og 4AA har veldig lett for å gå i stykker, grunnet sprø plastikk ved festet på ørene. Det er livstidsgaranti, men det er uansett kjedelig å være uten headset noen dager til du får byttet det. Jeg vil også anbefale Sennheiser HD555 ( http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7345 ), som i nyeste versjon (50 OHM's versjonen) er et effektivt og lettdrevet headset med veldig bra lyd. Endret 27. februar 2005 av Olufsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå