D-junkie Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Har nå forandret design på dama og min sin side. Synspunkter? For svar på forrige versjon (og litt om den nye) se Kritikk på hjemmesiden til dama mi Lenke til kommentar
Mira Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) "Dama di" sin side: Den har virkelig kommet seg For å gjøre den enda finere visuelt ville jeg kuttet ut den grå-grønne fargen i innholdsboksen. Bytte farge altså. Kanskje også sette litt margin-top på den. Og en ting til, bruk CSS til å style linkene i teksten. Nå er det standard blå og det er ikke spesielt fint, prøv deg fram med litt andre farger osv. Endret 21. februar 2005 av Mira Lenke til kommentar
D-junkie Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Hehe, kanskje litt mye min side også ja... Vanskelig å finne farge til innholdsboksen uten at alt ligner (mer) på et bordell. Skal se hva jeg finner på. Skal også se på linkfarger og margin-top, blir nok en ordning. Takker for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Siden vises i 1024x768 og 1280x1024 som en liten html-sandwich. Header, body og footer. Strekker du siden ned til bunnen av browser, er du godt på vei. Luft og god plass er ikke å forakte på en htmlside. Ta en titt på ibwai. Ser du luften mellom de forskjellige elementene? Her får øynene tid til å roe seg ned ved hvert element. Når mine øyne, som ikke er trent i bibel-lesning, skal lese innholdet på siden din, sliter de med linjeskift og andre ting som å fokusere på en ting av gangen. Øyet skal få HVILE og ting skal være LOGISKE. F3AF52 + 0000CC + 000000 = FORBUDT! (Litt krass, men mine meninger kommer med en klype salt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå