Deadringer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 har vært innom forsjellige butikker i det siste, og ingen av dem selvger diskertter lengre. er de fullstendig ute av markedet? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Neh, her i London ser jeg stadig vekk disketter til salgs. Til og med det lokale apoteket har noen pakker til ågerpris. Men så er jo england litt i dampalderen fremdeles også, da. Her er man nettopp nå i gang med å innføre PIN-nummer ved kortbetaling i butikker - hittil har det vært sånn type signere kvitteringen... Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114859&cks=PRL Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kontorbutikker, databutikker osv har vanlegvis disketter til salgs. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg kan ikke huske å ha sett det i salg i det siste nei. (Kanskje ikke på 1-2 år når jeg tenker meg om) Litt utenfor tema: Jeg ryddet på boden i går og fant rundt hundre disketter. Jeg visste jeg hadde mye rart inne på de som jeg ville ta vare på. Så da tenkte jeg at dette måtte være siste sjanse til å kunne legge de inn på PC'n. (Floppyporten forsvinner vel fra hovedkort snart). Til min overraskelse så funket faktisk nesten alle diskettene og jeg fikk kopiert alle gamle minner til harddisken. Det står ikke i profilen din hvor i landet du bor, men hvis du bor i samme by som meg (sjekk profilen) så kan du sikkert komme innom og få en bunke av meg. Hvis ikke så går de i søpla. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Har sett slike på post i butikk eller butikk i post eller hva det nå enn heter, de der postkontorene som gjør litt mer enn å ta imot og sende pakker. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg kjøpte disketter for ikke så lenge siden (kors på halsen), tror det var på Elkjøp. Har sett det flere plasser. Tror jeg betalte rundt 40 kr for en 10-pakk med Verbatimdisketter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå