trn100 Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Egentlig ikke overrasket... Kanskje noen på HW ikke ønsker tilbakemeldinger? Har aldri kalt noen nazist, men kanskje det er på tide nå... Var også sikker på hvem som kom til å stenge den... Undrer på om det virkelig er saklig kritikk man er ute etter, eller ingen kritikk i det hele tatt... Jeg er ingen fersking Yummy, jeg er 40... Hvor gammel er du? [ endret av trn100 den 2002-06-23 15:05 ] 1 Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Kunne du vise til en link til denne stengte tråden? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Kenny000 skrev (2002-06-23 15:09):Kunne du vise til en link til denne stengte tråden? Overskriften var "Meningsdiktat her på forumet, - for lydige disipler, ikke for andre. Er moderatorene modne for oppga" Beklager manglende link.... 1 Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 En smak på hvordan jeg kunne ha svart deg: "Dersom du synes det er rart at jeg reagerer på slikt tøv, bør du revurdere dine kunnskaper om mennesket og dets reaksjoner på angrep. Blandt annet. Til å være 40 år, virker det som om du ikke helt har lært deg å lese hva andre skriver, og du kan ikke ha lært noe særlig heller. Fatter du ikke hva som er problemet? Skjønner du ikke hva jeg er ute etter???? SAKLIG kritikk, ikke sure oppgulp fra folk som oppfører seg som drittunger som blir nekta sjokolade!" Liker du at jeg svarer sånn? Det gjør IKKE jeg. Jeg liker heller ikke å få kritikk på den måten. Jeg foretrekker å svare på følgende måte: Jeg ønsker at kritikk kan bli gitt uten at noen på død og liv må kalle bl.a. meg for en drittsekk, en idiot, en nazi eller tilsvarende uttrykk (jeg gidder ikke huske dem alle - av åpenbare grunner). Dersom f.eks. du mener at jeg er for streng, kan du gi f.eks. meg følgende tilbakemelding: "yummy (eller Vidar), jeg synes du er litt streng, så kanskje det er på tide å roe seg litt ned? Synes at du stenger for mye tråder uten saklig grunn. Ha en fin dag!" Da blir du hørt på, da!!! :wink: Og du om er nesten dobbelt så gammel som meg, skjønner garantert hvorfor. :smile: Ha en fin dag! Mvh. yummy, moderator PS: Den første delen av dette innlegget er ikke alvorlig ment - så er det sagt ennå en gang. _________________ Project SU http://hinux.hin.no/~vidarf/ Skribent for overklokking.no Moderator [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-23 15:22 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 trn100: I den tråden som blei stengt så skreiv du at vi letet etter feilpostede, noe som jeg tviler MEGET på at noen her gjør, tror det heller at man er aktive forumbrukere som finder slike poster. Er egentlig litt synd at det bare er i frames-versjonen at man har "meld fra" i det vanlige php-forumet, men det kommer vel i oppdateringen som kommer snart forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Vidar, jeg synes du er litt streng, så kanskje det er på tide å roe seg litt ned? Synes at du stenger for mye tråder uten saklig grunn. Ha en fin dag! :wink: Hilsen Espen (tenkte at en slikt post vil komme før eller siden i denne tråden.....) [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-06-23 15:22 ] Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Hei Vidar! :smile: Jeg synes du er litt streng... Denne kategorien burde ha rom også for negative tilbakemeldinger... Synes ellers at dere stort sett gjør en fin jobb... Dersom du lett blir irritert er kanskje ikke moderator den jobben du passer best til? Ha en fin dag du også! Terje 1 Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg kan altids løsne litt på tøylene, men bare dersom man slipper runder med hets mot moderatorene. Jeg vil fortsatt stenge tråder som er feilpostet eller inneholder ting som ikke passer seg - her bruker jeg vanlig sunn fornuft. Jeg har allerede begynt med å flytte tråder der de hører hjemme dersom diskusjonen er i gang - så der har jeg moderert meg. :smile: Jeg skal vurdere om stengning er på sin plass ekstra nøye heretter. Når det gjelder negativ kritikk, har jeg aldri mislikt det der denne er saklig og høflig. Men drittkasting / hets liker jeg ikke - det gjør sikkert ikke du heller. Jeg stenger derfor tråder som utvikler seg til enda flere hets - "kampanjer" mot oss moderatorer. Sorry, men slik blir det. Jeg blir ikke lett sinna, men dersom du hadde fått samme mengde kritikk mot en jobb du hadde gjort frivillig og ulønnet, hadde du nok blitt litt "grusk i barten" etterhvert, du også. Prøv å forstå - det er ikke lett å svare høflig til noen som kaller meg en forb..... idiot. :/ Takker for fin tilbakemelding - jeg setter pris på hyggelig kritikk. Ha en fin dag, dere også! :smile: Mvh. Yummy. _________________ Project SU http://hinux.hin.no/~vidarf/ Skribent for overklokking.no Moderator [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-23 15:31 ] Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: B|Real skrev (2002-06-23 15:20):trn100:I den tråden som blei stengt så skreiv du at vi letet etter feilpostede, noe som jeg tviler MEGET på at noen her gjør, tror det heller at man er aktive forumbrukere som finder slike poster. Det kan av og til se slik ut... Jeg satte det vel på spissen, men jeg har selv postet meldinger her hvor de tre første tilbakemeldinger forteller meg at jeg er i feil kategori... 1 Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Det var da fælt til hyggelig tone på alle og enhver i dag da! Har noen vunnet i Lotto eller? Nei, men seriøst. Det hadde vært kjekt om denne tonen kunne fortsatt og smittet over på alle de andre trådene også... La oss bare håpe den gjør det. DrErling Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Hmmm, Yummy er et menneske! Takk for hyggelig tilbakemelding selv... :smile: Tar tilbake det værste jeg skrev, og beklager det... Det kan imidlertid skje igjen!! Ha en fin dag! :smile: 1 Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Helt OK. du forstår meg, og da skal du heller ikke ta notis av en advarsel i en anna tråd - den blir annulert. Fordi du var saklig! Slå den... :smile: Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Få vell kaste meg litt på bølgen... Synes egnetlig moderatorene gjør en god jobb, med untak av den pirkete holdningen til alt som i det hele & store kan relatieres til warez. Greit nok at man har visse retningslinjer, men å begynne å stenge tråder som "kanskje" kan være warez relatert er bare tåpelig. En annen ting jeg synes er litt dumt, er stenging av tråder som er feilpostet. Å flytte disse er som mange allerede har påpekt et mye bedre alternativ. Ellers må jeg bare si i forsvar til Yummy at han etter min mening er den beste moderatoren som er på forumet. Er ikke alle av moderatorene her på forumet som faktisk HØRER på kritikken fra grasrota... Lenke til kommentar
rexuss Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Ja Yummy stengte tråden, så jeg stilte spørsmålet om hva som var usaklig i tråden, - som han påberopte som grunn for stengingen:) - i eget emne eller tema. Og jeg stavet navnet hans feil, sorry:(. Men jeg er lei for å stille disse spørsmålene dersom noen oppfatter det galt, - men hva var usaklig i tråden? Ikke en liten kommentar fra en eller annen vel, - regner med det var noe sentralt i tråden. Eller var feilen at det var saklig kritikk? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: mackforever skrev (2002-06-23 15:47):Ellers må jeg bare si i forsvar til Yummy at han etter min mening er den beste moderatoren som er på forumet. Er ikke alle av moderatorene her på forumet som faktisk HØRER på kritikken fra grasrota... Nå vet jeg hva han heter, og han er mye bedre enn jeg trodde.. :smile: 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 rexuss skrev (2002-06-23 15:50): Ja Yummy stengte tråden, så jeg stilte spørsmålet om hva som var usaklig i tråden, - som han påberopte som grunn for stengingen:) - i eget emne eller tema. Og jeg stavet navnet hans feil, sorry:(. Jeg stusset også på dette... Syntes både temaet og tilbakemeldingene var seriøse....Vidar?? Din tur :smile: [ endret av trn100 den 2002-06-23 16:05 ] 1 Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-23 15:28, yummy skrev:Jeg blir ikke lett sinna, men dersom du hadde fått samme mengde kritikk mot en jobb du hadde gjort frivillig og ulønnet, hadde du nok blitt litt "grusk i barten" etterhvert, du også. Prøv å forstå - det er ikke lett å svare høflig til noen som kaller meg en forb..... idiot. :/ Så vidt jeg kunne se var det ingen som kalte deg noe som helst i den tråden du stengte, så jeg synes det utbruddet som står på slutten der er direkte unødvendig. :wink: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=38108&forum=60 Vil forslå at du tar deg en tur ut i frisk luft for så komme inn igjen å svare på hvorfor den tråden var useriøs, det blir kanskje litt lettere å forstå da for de fleste slik at saken kan legge død en gang for alle. :smile: Når det gjelder politiaspirantene kan de vel heller sende en mail til moderatorene i steden for å gå inn i trådene og provosere unødvendig. :wink: Lenke til kommentar
!Andreas! Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Haha! voksne folk som prøver å være voksne. Alltid lov å leve større en du er. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: !Andreas! skrev (2002-06-23 16:40):Haha! voksne folk som prøver å være voksne.Alltid lov å leve større en du er. Hmmm... Tror ikke jeg gidder å spørre om hvor 'voksen' du er... 1 Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-23 16:31, Rusmusa skrev:Når det gjelder politiaspirantene kan de vel heller sende en mail til moderatorene i steden for å gå inn i trådene og provosere unødvendig. :wink: Det ble i en tidligere "tilbakemelding-tråd" klaget på at vi brukerne ikke hadde kollektivt selvjustis nok til å fortelle hverandre når regelbrudd skjedde. Her får vi altså høre at vi skal bare holde kjeft og heller la moderatorene gjøre jobben helt og holdent alene. Hva blir det til? Skal vi forumbrukere si ifra til "forbryteren" ved regelbrudd, eller skal vi bare sitte og se på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå