MR. Meg Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Har akuratt fått min nye samsung sgh d500 fra posten og regner med at jeg skal lade den opp, problemet er bare : I bruksanvisningen står det at mobilen skal lades helt opp første gangen, og at for at det skal bli fult så skal det lades i ca 90 min. Hvor lenge skal den lades? i 12 timer, det står ikke i manualen, i hvert fall ikke der det står om baterier.. Lenke til kommentar
paol Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei du! Du bør lade telefonen 14-16 timer første gangen før bruk. Pga batteriet må vendes til bruk! Normal ladetid ellers er ca. 2-3 t -paol Lenke til kommentar
MR. Meg Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Det er jo greit.. Lurte på det siden de er uklare i bruksanvisningen.. Forøvrig fikk jeg med over 1000 sider med forklaringer dog på forskjellige språk, men det er i overkant mye ja.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ingen grunn til å tro at den skal lades noe lengre enn hva manualen sier. Hvorfor skulle ikke manualen sagt det isåfall? Det er masse delte meninger om dette. Du blir ikke noe klokere av å spørre her, ettersom alle er uenige. Jeg sier: Gjør som manualen sier. Det er også plenty tråder om nøyaktig det samme. Derfor stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg