Uniwill259IA1 Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Er det noe forskjell egentlig på Uniwill259IA1 og IA3? WXGA vs. WSXGA? Nope er ikke det heller dessverre Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vet du det helt sikkert, eller er det bare noe du sier? Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Vet du det helt sikkert, eller er det bare noe du sier? Jeg vet det selfølgelig helt sikkert eller hadde jeg ikke skrevet det. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Da vet du kanskje hva forskjellene er også da, siden du vet at det ikke har noe med skjermtype å gjøre? Men hvis du fortsatt ikke vet. Har du f.eks sendt mail til Uniwill og spurt? De burde jo nesten vite Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Da vet du kanskje hva forskjellene er også da, siden du vet at det ikke har noe med skjermtype å gjøre? Men hvis du fortsatt ikke vet. Har du f.eks sendt mail til Uniwill og spurt? De burde jo nesten vite Nope vet det dessverre ikke,bare vet at min heter A1 og så langt jeg klarer å finne ut så er den identisk med A3. Ja har sendt mail til Uniwill men uten svar til nå i alle fall. Takk for interessen. Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Uniwill selv sa det var skjermen som var forskjell, men det stemmer jo ikke heller og så sa de det var konfigurasjonen. Venter på et mer detaljert svar fra de. De er produsenten og burde absolutt vite det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå